نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزارعی, عظیمfa_IR
dc.contributor.authorمرادی, هادیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:33:52Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:33:52Z
dc.date.available1399-07-09T03:33:52Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:33:52Z
dc.date.issued2019-08-23en_US
dc.date.issued1398-06-01fa_IR
dc.date.submitted2019-06-09en_US
dc.date.submitted1398-03-19fa_IR
dc.identifier.citationزارعی, عظیم, مرادی, هادی. (1398). واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 13-37. doi: 10.22080/jem.2019.16324.2893fa_IR
dc.identifier.issn2008-6237
dc.identifier.issn2476-5287
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22080/jem.2019.16324.2893
dc.identifier.urihttp://jem.journals.umz.ac.ir/article_2383.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/243274
dc.description.abstractدر پی گسترش کسب و کارهای الکترونیکی، تبیین ارزش ادراکی و بررسی چگونگی تاثیر آن بر رفتار خرید برخط مشتریان یکی از موضوعات مورد توجه در تحقیقات علمی و همچنین چالشی در تصمیم گیریهای کاربردی مدیران در مقام عمل می باشد. به نظر می­رسد این تبیین در سطح بالایی از برازش ساختاری مبتی بر حضور ارزش های لذت گرایی و ارزش های فایده گرایی بطور همزمان می باشد که این امر هدف اصلی تحقیق حاضر است. بر این اساس تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق خریداران از طریق فروشگاههای اینترنتی در استان آذربایجان غربی می­باشد. نمونه آماری تحقیق شامل 207 پاسخ دهنده بود که از طریق پرسشنامه نظرات آنها جمع آوری و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری فرضیات تحقیق آزمون گردیده­اند. نتایج تحقیق نشان داد که ارزش لذت گرایانه و فایده گرایانه بر نگرش و رضایت تاثیر مستقیم مثبت داشته و بصورت غیر مستقیم بر تبلیغات دهان به دهان و گرایش به خرید مشتریان موثر است.fa_IR
dc.format.extent605
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Mazandaranen_US
dc.relation.ispartofپژوهشنامه مدیریت اجراییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Executive Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22080/jem.2019.16324.2893
dc.subjectارزش لذت گراییfa_IR
dc.subjectارزش فایده گراییfa_IR
dc.subjectخریدهای برخطfa_IR
dc.subjectکسب و کار الکترونیکfa_IR
dc.subjectخرید مجددfa_IR
dc.titleواکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخطfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمدیریت استراتژیک(استراتژهای منابع انسانی- استراتژی های تولید- استراتژی های سرمایه گذاری- استراتژی های بازار و رقابتی)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دوره دکتری مدیریت بازاریابی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران.fa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue21
dc.citation.spage13
dc.citation.epage37


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد