دوره 3, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • چکیده انگلیسی مقالات 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-04-21)

  • تعیین رابطۀ عدالت سازمانی و هوش معنوی مدیران تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور 

    هاشمی ماد, رضا؛ علیمردانی, محمد؛ باقری, قدرت؛ داوری, حسن (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-04-21)
    هدف از این پژوهش، تعیین رابطۀ عدالت سازمانی و هوش معنوی مدیران تربیت بدنی دانشگاه های آزاد کشور است. این پژوهش جزوِ تحقیقات توصیفی، از نوع همبستگی است. جامعۀ آماری پژوهش، کلیۀ مدیران تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور ...

  • تبیین وضعیت رهبری معنوی در تربیت بدنی آموزش و پرورش از دیدگاه دبیران تربیت بدنی استان خراسان رضوی 

    نجفی مقدم, سید علی؛ ترک فر, احمد؛ ناظمی, مهدی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-04-21)
    هدف از پژوهش حاضر، تبیین وضعیت رهبری معنوی در تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از دیدگاه دبیران تربیت بدنی است. جامعۀ آماری این پژوهش، دبیران ورزش زن و مرد آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بودند که تعداد جامعۀ ...

  • رابطۀ بین بهزیستی معنوی با فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی 

    میرزایی, عادل؛ مشرقی آذر, زهره؛ زنجانیان, ساناز (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-04-21)
    هدف کلی پژوهش حاضر، تعیین رابطه بین بهزیستی معنوی با فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر ری بود. این پژوهش از نوع همبستگی و از نظر هدف، کاربردی است. جامعۀ آماری پژوهش حاضر را کلیۀ معلمان ورزش شهر ری تشکیل داده‌اند که نمونۀ ...

  • ارتباط سبک‌های رهبری و هوش هیجانی مربیان رشته‌های انفرادی منتخب دانشگاه‌های تهران 

    نامی, افسانه؛ غفوری, فرزاد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-04-21)
    هدف از این پژوهش، بررسی ارتباط سبک رهبری و هوش هیجانی مربیان رشته‌های انفرادی منتخب دانشگاه‌های تهران است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی ـ همبستگی و کاربردی است. جامعۀ آماری، شامل کلیۀ مربیان زن و مرد رشته‌های  ورزشی بدمینتون ...

  • بازاریابی و نقش تبلیغات در صنعت ورزش 

    سرلاب, رقیه؛ عبدوی, فاطمه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-04-21)
    در حال حاضر، در جامعۀ ایران، تبلیغات یکی از نخستین و اساسی‌ترین ابزارهای رشد و توسعۀ صنایع به‌شمار می­آید و صنعت ورزش از این قاعده مستثنا نیست؛ از این رو، برآن شدیم تا عوامل تبلیغاتی در بازاریابی ورزشی بررسی کنیم. روش پژوهش ...

  • ارتباط بین عدالت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی 

    تقی پور, یزدان؛ خدایاری, عباس؛ علم, شهرام (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-04-21)
    هدف از انجام این  پژوهش، «تعیین رابطۀ بین عدالت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران» است. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی بوده که به‌صورت همبستگی و به روش(شکل) میدانی انجام گرفته است. جامعۀ ...