نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسینی, ابوالحسنfa_IR
dc.contributor.authorرئوف, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:17:32Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:17:32Z
dc.date.available1399-07-09T03:17:32Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:17:32Z
dc.date.issued2019-09-23en_US
dc.date.issued1398-07-01fa_IR
dc.date.submitted2018-05-06en_US
dc.date.submitted1397-02-16fa_IR
dc.identifier.citationحسینی, ابوالحسن, رئوف, مهدی. (1398). بررسی تجربی نقش بازی انگاری در وفاداری و انگیزش کارکنان. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول), 28(93), 37-61. doi: 10.22054/jmsd.2019.10419fa_IR
dc.identifier.issn2251-8037
dc.identifier.issn2476-5988
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jmsd.2019.10419
dc.identifier.urihttp://jmsd.atu.ac.ir/article_10419.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/237620
dc.description.abstractاین پژوهش، به منظور بررسی تاثیر بازی انگاری روی انگیزش و وفاداری کارکنان صورت گرفته است. پژوهش، از بعد راهبردی؛ تجربی(آزمایشگاهی)، از بعد هدف؛ کاربردی و از نظر روش و جمع آوری داده ها؛ پرسشنامه ای است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان فروش شعبه پوشاک خانواده (یالیت) بابلسر در سال 1396 است . همه آنها در این تحقیق مورد پرسش قرار گرفتند، بدین صورتی که 15 نفر از آنان در گروه آزمایش و 15 نفر گروه کنترل یا گواه حضور یافتند. ابتدا، از هر گروه پیش آزمون گرفته شده سپس، آزمایش بازی انگاری به مدت یک هفته اجرا گردید و در پایان، پس آزمون اجرا شد. در این پژوهش،بازی انگاری به عنوان متغییر مستقل و انگیزش و وفاداری به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شد. برای آزمون فرضیه های پژوهشی،  از آزمون t وابسته یا زوجی استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان داد که استفاده از بازی انگاری روی انگیزش کارکنان فروش، تاثیر معنی دار مثبتی دارد و در فرضیه دوم نیز این نتیجه بدست آمد که بازی انگاری روی وفاداری کارکنان، دارای تاثیر معنی دار مثبتی است.fa_IR
dc.format.extent376
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت (بهبود و تحول)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Studies in Development and Evolutionen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jmsd.2019.10419
dc.subjectبازی انگاریfa_IR
dc.subjectتحقیق تجربیfa_IR
dc.subjectانگیزش کارکنانfa_IR
dc.subjectوفاداری کارکنانfa_IR
dc.titleبررسی تجربی نقش بازی انگاری در وفاداری و انگیزش کارکنانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد و علوم اداری، دانشگاه مازندران، بابلسرfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد، مدیریت اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابلfa_IR
dc.citation.volume28
dc.citation.issue93
dc.citation.spage37
dc.citation.epage61


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد