نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند
(ندگان)پدیدآور
دهدشتی شاهرخ, زهرهتونکه نژاد, ماندنینوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
این مقاله یک پژوهش پیمایشی است که به بررسی نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند می پردازد. این مقاله در پی پاسخگویی به دو سوال زیر می باشد. ۱. نگرش مشتریان فروشگاه های شهروند، نسبت به خرید اینترنتی چگونه است؟ ۲. اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش مشتریان فروشگاه های شهروند، نسبت به خرید اینترنتی چگونه است؟ این پژوهشی که در میان مشتریان فروشگاه های شهروند در سطح شهر تهران که از خرید اینترنتی استفاده کرده اند، انجام شد. پرسشنامه این پژوهشی در میان نمونه مورد نظر با حجم ۱۰۰ نفر از طریق نمونه گیری سهل و آسان میان مشتریان در ۴ شعبه فروشگاه شهروند، توزیع شد، و در پایان مشخص شد که براساس ۹ عامل موجود در مدل نظری، نگرش مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند نسبت به خرید اینترنتی منفی است.
کلید واژگان
مشتریانخرید اینترنتی
فروشگاه های زنجیره ای شهروند
تجارت الکترونیک
شماره نشریه
51تاریخ نشر
2006-11-221385-09-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
هیئت علمی دانشگاه علامه طباطباییدانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی
شاپا
2251-80372476-5988




