مرور دوره 10, 37.38 بر اساس موضوع "صنعت گردشگری ایران"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
- 
الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)به منظور دستیابی به الگوی مناسبی برای آمیخته ی ارتباطات و پیشبرد در صنعت گردشگری ایران، چارچوب نظری فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر که محور اصلی فعالیت های گردشگری هستند مطالعه و بررسی می شود و تاثیر مجاری ...
 



