دوره 10, 37.38

 

ارسال های اخیر

  • مسائل و راه کارهای تشکیل دانشگاه های اینترنتی در ایران 

    فیضی, کامران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)
    در این تحقیق مفاهیم آموزش فرد محوری ، نقش رایانه در فرد محوری کردن آموزش ، آموزش بر مبنای رایانه " و " کلاس ها و دانشگاه های اینترنتی مورد بررسی قرار می گیرند. خلاصه ای از فرآیند و چگونگی پژوهشی با روش آزمایشی برای نمایش ...

  • رویکرد جدید به مدیریت کیفیت 

    صالحی صدقیاتی, جمشید (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)
    فرایند SIX Sigma یکی از دست آوردهای مهم نظام مدیریت کیفیت جامع است که به طور فزاینده ای در شرکت های معتبر و موفق دنیا به کار گرفته شده است. این فرایند با تکیه بر اهداف زیر عمل میکند: ۱- رضایت مشتری ۲- تولید با خطای تقریبا ...

  • تأثیر نحوه ارائه اطلاعات و میزان پردازش اطلاعات برکیفیت تصمیم گیری 

    خوش طینت, محسن؛ باغومیان, رافیک (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)
    امروزه از اطلاعات به عنوان عامل اصلی کسب قدرت یاد می شود و تسلط واقعی، تسلط اطلاعاتی بشمار می آید. در جوامع قدیم بشری، دستیابی به منابع ماده و انرژی و سپس تبدیل آنها، به عنوان پایه های قدرت محسوب می شد؛ در حالی که امروزه ...

  • مدل امتیازات متوازن : الگویی برای سنجش عملکرد در بخش دولتی 

    الوانی, سید مهدی؛ سید نقوی, میرعلی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)
    مدل امتیازات متوازن (BSC) مدل کیفی و جامع برای مدیریت عملکرد سازمانها است. این مدل با تمرکز بر استراتژیهای سازمان و ایجاد تعادل در حوزه های مهم سازمان - امول مالی، مشتریان یا ارباب رجوع، فرایندهای داخل سازمانی و رشد و ...

  • عوامل اثرگذار بر انتظارات مدیران 

    فقیهی, ابوالحسن؛ پور اصغر, نایبعلی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)
    در سازمان و محل کار به موضوع انتظار از نقشی که افراد باید ایفا کنند، معمولاً از دیدگاه قراردادهای روانی نگریسته می شود. این قرارداد، نوعی قرارداد نانوشته ای است که بین کارکنان و کارفرما در هر سازمان منعقد ...

  • الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر 

    رحمانسرشت, حسین؛ ملکمی, افسانه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2003-08-23)
    به منظور دستیابی به الگوی مناسبی برای آمیخته ی ارتباطات و پیشبرد در صنعت گردشگری ایران، چارچوب نظری فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر که محور اصلی فعالیت های گردشگری هستند مطالعه و بررسی می شود و تاثیر مجاری ...