مرور دوره 3, شماره 12 بر اساس تاریخ انتشار

  • آشنائی با گات و معرفی E.D.I به عنوان گامی در راستای تجارت جهانی 

    محب علی, داوود (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)
    در این مقاله گات موافقت نامه عمومی تعرفه ها و تجارت»، تاریخچه، اهداف و رسالت عمده آن که به طور کلی، ایجاد یک بازار جهانی بدون هیج رادع و مانعی است با مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتا E.D.I که سعی به بهره گیرى از وسایل ...

  • ابزارهای الگوسازی در ایجاد و گسترش نظامهای اطلاعاتی 

    زاهدی, شمس السادات (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)
    برای برقراری ارتباط با استفاده کنندگان از نظام های اطلاعاتی و همچنین به منظور تجربهپروژه های مختلف و پیش بینی نحوه عمل سیستم ها از ابزارهای الگوسازی استفاده می شود. در حال حاضر ابزارهای الگوسازی گوناگونی وجود دارند که اغلب ...

  • شناختی از هشت الگوی بازاریابی 

    ابراهیمی, عبدالرحیم (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)
    هر سازمانی برای تداوم فعالیت های خود، نیاز به کسب درآمد و منابع اعتباری دارد. یکی از مهمترین طرق تامین منابع، فروش کالاها، خدمات و ایدهها می باشند. نقشی مدیریت بازاریابی در اقتصاد خرد و کلان و برنامه ریزیهای هر کشور فوق ...

  • مدیریت زمان در سازمان تولیدی 

    غفاری, نصرالله (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)
    زمان از عناصر سرمایه و همزمان محدودیت کننده مدیریت سازمان صنعتی است. نحوه وروش استفاده از این عنصر ارزشمند و حیاتی، معیار سنجش عملکرد مدیریت است. در این مقاله تعدادی از تکنیک های مؤثر و کاربردی در نیل به بهرهوری سازمان ...