مرور دوره 3, شماره 12 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
آشنائی با گات و معرفی E.D.I به عنوان گامی در راستای تجارت جهانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)در این مقاله گات موافقت نامه عمومی تعرفه ها و تجارت»، تاریخچه، اهداف و رسالت عمده آن که به طور کلی، ایجاد یک بازار جهانی بدون هیج رادع و مانعی است با مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتا E.D.I که سعی به بهره گیرى از وسایل ...
-
ابزارهای الگوسازی در ایجاد و گسترش نظامهای اطلاعاتی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)برای برقراری ارتباط با استفاده کنندگان از نظام های اطلاعاتی و همچنین به منظور تجربهپروژه های مختلف و پیش بینی نحوه عمل سیستم ها از ابزارهای الگوسازی استفاده می شود. در حال حاضر ابزارهای الگوسازی گوناگونی وجود دارند که اغلب ...
-
شناختی از هشت الگوی بازاریابی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)هر سازمانی برای تداوم فعالیت های خود، نیاز به کسب درآمد و منابع اعتباری دارد. یکی از مهمترین طرق تامین منابع، فروش کالاها، خدمات و ایدهها می باشند. نقشی مدیریت بازاریابی در اقتصاد خرد و کلان و برنامه ریزیهای هر کشور فوق ...
-
مدیریت زمان در سازمان تولیدی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 1994-02-20)زمان از عناصر سرمایه و همزمان محدودیت کننده مدیریت سازمان صنعتی است. نحوه وروش استفاده از این عنصر ارزشمند و حیاتی، معیار سنجش عملکرد مدیریت است. در این مقاله تعدادی از تکنیک های مؤثر و کاربردی در نیل به بهرهوری سازمان ...



