دوره 19, شماره 69

 

ارسال های اخیر

  • تأثیر سرمایه روان شناختی بر پذیرش دورکاری 

    حسین پور, داود؛ علیزاده, حسین (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)
    هدف از این مقاله بررسی تأثیر سرمایه روان شناختی بر پذیرش دورکاری توسط کارمندان می باشد.روش این تحقیق از جهت هدف کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق،کارمندان واحدهای ستادی وزارت صنعت، معدن و ...

  • طراحی ا لگو ی مطلوب دستیابی به چابکی سازمانی در دانشگاه ها 

    عباس پور, عباس؛ آقازاده, احمد؛ باقری کراچی, امین (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)
    برای مدیریت تغییر در نظام آموزش عالی؛ در این عصر آشوب و بی نظمی که یک تغییر کوچکممکن است باعث اثرات وسیع و ریشه ای شود؛ روش ها و پارادایم سنتی دیگر پاسخ گو نیست. بنابراین،نظام آموزش عالی به فرم هایی از چابکی ...

  • بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی 

    مرادی, محمود؛ عبداللهیان, فرزانه؛ صفردوست, عاطیه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)
    شکست یا خطا یکی از حقایق زندگی است که بیشتر سازمان ها نمی توانند از آن بگریزند و اهمیت  فهم و یادگیری از خطاهای سازمانی نیازی است که اخیراً افزایش یافته است. یادگیری از خطا، منبع دانشی پایدار را برای سازمان ها فراهم می کند ...

  • تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد کارت امتیازی متوازن 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)
    نوآوری به عنوان عامل مهم و حیاتی برای سازمان ها به منظور ایجاد ارزش و مزیت رقابتی پایدار در محیطپیچیده و متغیر امروزی می باشد. سازمان ها با نوآوری بیشتر، در پاسخ به محیط های متغیر و ایجاد توسعهقابلیت های جدیدی ...

  • تاثیر هوش سازمانی بر قابلیت های عاطفی و یادگیری سازمانی 

    خورشید, صدیقه؛ پاشازاده, عاطفه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)
    هدف این تحقیق، بررسی تاثیر هوش سازمانی بر قابلیت های عاطفی و یادگیری سازمانی است. به علاوه آن درنظر دارد اثر میانجی قابلیت عاطفی سازمانی را بر رابطه بین هوش سازمانی و قابلیت یادگیری سازمانی را آزمونکند. تحقیق ...

  • تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید 

    امیرشاهی, میر احمد؛ صالحی صدقیانی, جمشید؛ ربیعی, محبوبه؛ پارسا, سمانه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)
    امروزه شرکت ها در جهت به کارگیری منابع به منظور توسعه نام و نشان تجاری سرمایه گذاری هایزیادی انجام می دهند. در این راستا، شرکت های بسیاری از راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری استفادهمی کنند. هدف این مقاله بررسی ...