مرور دوره 19, شماره 69 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تأثیر سرمایه روان شناختی بر پذیرش دورکاری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)هدف از این مقاله بررسی تأثیر سرمایه روان شناختی بر پذیرش دورکاری توسط کارمندان می باشد.روش این تحقیق از جهت هدف کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق،کارمندان واحدهای ستادی وزارت صنعت، معدن و ...
-
تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد کارت امتیازی متوازن
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)نوآوری به عنوان عامل مهم و حیاتی برای سازمان ها به منظور ایجاد ارزش و مزیت رقابتی پایدار در محیطپیچیده و متغیر امروزی می باشد. سازمان ها با نوآوری بیشتر، در پاسخ به محیط های متغیر و ایجاد توسعهقابلیت های جدیدی ...
-
طراحی ا لگو ی مطلوب دستیابی به چابکی سازمانی در دانشگاه ها
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)برای مدیریت تغییر در نظام آموزش عالی؛ در این عصر آشوب و بی نظمی که یک تغییر کوچکممکن است باعث اثرات وسیع و ریشه ای شود؛ روش ها و پارادایم سنتی دیگر پاسخ گو نیست. بنابراین،نظام آموزش عالی به فرم هایی از چابکی ...
-
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)شکست یا خطا یکی از حقایق زندگی است که بیشتر سازمان ها نمی توانند از آن بگریزند و اهمیت فهم و یادگیری از خطاهای سازمانی نیازی است که اخیراً افزایش یافته است. یادگیری از خطا، منبع دانشی پایدار را برای سازمان ها فراهم می کند ...
-
تاثیر هوش سازمانی بر قابلیت های عاطفی و یادگیری سازمانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)هدف این تحقیق، بررسی تاثیر هوش سازمانی بر قابلیت های عاطفی و یادگیری سازمانی است. به علاوه آن درنظر دارد اثر میانجی قابلیت عاطفی سازمانی را بر رابطه بین هوش سازمانی و قابلیت یادگیری سازمانی را آزمونکند. تحقیق ...
-
تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-12-21)امروزه شرکت ها در جهت به کارگیری منابع به منظور توسعه نام و نشان تجاری سرمایه گذاری هایزیادی انجام می دهند. در این راستا، شرکت های بسیاری از راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری استفادهمی کنند. هدف این مقاله بررسی ...



