نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحاجی حسینی, عفتfa_IR
dc.contributor.authorعیوضی حشمت, علی اصغرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:56:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:56:54Z
dc.date.available1399-07-09T02:56:53Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:56:54Z
dc.date.issued2018-01-21en_US
dc.date.issued1396-11-01fa_IR
dc.date.submitted2019-03-17en_US
dc.date.submitted1397-12-26fa_IR
dc.identifier.citationحاجی حسینی, عفت, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1396). تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. مدیریت بازاریابی, 12(37), 89-103.fa_IR
dc.identifier.issn1735-949X
dc.identifier.issn2008-255X
dc.identifier.urihttp://jomm.srbiau.ac.ir/article_14573.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230418
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده انجام شد. روش پژوهش بر حسب هدف کاربردی، از نظر روش گرداوری داده‌ها توصیفی- همبستگی و همین‌طور از نظر نوع داده کمی بود. جامعۀ آماری شامل کلیه بیمارانی که از خدمات بیمارستان شهید صدوقی یزد که طی 5 ماه از خدمات بیمارستان استفاده کردند (41000 نفر)، می‌باشند. روش نمونه‌گیری غیرتصادفی و به صورت در دسترس بودن افراد بود. تعداد نمونه 380 نفر انتخاب شد. به‌منظور گردآوری داده‌ها برای متغیر تجربه برانگیخته شده از پرسشنامه براکوس و همکارانش (2009)، ارزش ویژه برند یو و همکارانش (2000)، و برای مؤلفه‌های بازاریابی از پرسشنامه‌‌های داگیرالا و همکاران (2008)، بری و همکاران (2002) و داگر و همکاران (2007) بهره گرفته شد. پس از جمع‌آوری پرسشنامه‌ها، توصیف داده‌ها از طریق میانگین، انحراف معیار، درصد، فراوانی و جدول از طریق نرم‌افزار Spss و استنباط آماری داده‌ها از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری و به کمک نرم‌افزار Amos انجام پذیرفت. ویژگی‌های فنی پرسشنامه شامل پایایی، روایی همگرا و روایی واگرا بررسی گردید. ضرایب مسیر و ضرایب معناداری نرم افزار برای بررسی فرضیه‌های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند. یافته‌ها نشان داد، درجه تناسب مدل ارائه شده با توجه به مؤلفه‌های پژوهش مناسب بود؛ هم‌چنین مؤلفه‌های فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با نقش میانجی تجربه برانگیخته شده تأثیر داشت.fa_IR
dc.format.extent1297
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بازاریابیfa_IR
dc.relation.ispartofJounal of Marketing Managementen_US
dc.subjectفعالیت‌های بازاریابیfa_IR
dc.subjectارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریfa_IR
dc.subjectتجربه برانگیخته شدهfa_IR
dc.titleتأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شدهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام‌نور، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایرانfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue37
dc.citation.spage89
dc.citation.epage103


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد