دوره 16, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نوع تقسیم کار و مدیریت احساس زنان شاغل در خانواده (مورد مطالعه: زنان شاغل شهر زاهدان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال, 2019-05-22)پژوهش حاضر باهدف شناخت رابطه تقسیمکار و مدیریت احساس زنان شاغل در فضای خانواده در (شهر زاهدان ) انجام گرفته است.دراین پژوهش سعی شده است مدلی برای تبیین تقسیم کار ومدیریت احساس زنان شاغل در خانواده ارائه شود.این مدل یک ...
-
بررسی رابطه تبلیغات رسانه ای با میزان اعتماد مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال, 2019-05-22)تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه تبلیغات رسانه ای با میزان اعتماد مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل) صورت گرفت. از لحاظ هدف تحقیق از نوع کاربردی و از لحاظ روش گردآوری اطلاعات روش تحقیق مورد نظر ...
-
بررسی تأثیر نوسازی بر سردرگمی نقش جوانان (مورد مطالعه: جوانان 20 تا 30 سال شهر اراک)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال, 2019-05-22)در نتیجهی فرآیند نوسازی جامعه تفاوتهای گستردهای کرده و این تفاوتها روشی که افراد هویت شخصی خود را تعریف میکردهاند، تغییر داده است. هویت موضوع بسیار مهمی است که در صورت تحقق، ضامن سلامت و در غیر این صورت خطری بزرگ ...
-
مطالعهی جامعه شناختی دروغگویی در بین زوجین شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال, 2019-05-22)هدف از تحقیق حاضر مطالعهی جامعهشناختی دروغگویی بین همسران ( زوج های واجد ازدواج قانونی و دائمی) در شهر تهران است. جهت دستیابی به هدف تحقیق از روش کیفی و تحلیل مضمون با استفاده از ابزار مصاحبه عمیق بهره گرفته شد. جمعیت ...
-
بررسی اثر باورهای دینی- ملی بر فردگرایی عمودی (موردمطالعه: شهروندان شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال, 2019-05-22)فردگرایی بهعنوان مفهومی مدرن از مشخصههای اصلی مدرنیته است. آنچه در تبیین و تحلیل فردگرایی باید لحاظ گردد توجه به ابعاد مختلف آن است. در نوعی از فردگرایی فرد نفع شخصی خود را دنبال میکند که فردگرایی عمودی نامیده میشود. ...
-
نقش اعتماد اجتماعی و استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال, 2019-05-22)سرمایه فرهنگی با ارتقای درک و قدرت افراد در به کارگیری دانشها و مهارتها موجب توانمندی آنان میگردد. هدف این تحقیق بررسی تأثیر اعتماد اجتماعی و استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بر سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی است. این ...



