دوره 6, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی رابطه میان الگوی مصرف موبایل و احساس "بی موبایل هراسی " در میان کاربران تلفن همراه کلانشهر تهران (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی, 2017-04-21)زمینه: یکی از مفاهیم نوظهور در ادبیات" آسیبشناسی پدیدههای ارتباطی" مفهوم "نوموفوبیا"" یا بی موبایل هراسی است. تحقیقات حاکی از آن است که اغلب مردم بدون موبایل نمی ...
 
- 
بررسی اثر هیجانات خودآگاهانه (غرور، شرم و گناه) بر سطح خلاقیت دانشجویان (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی, 2017-04-21)هدف: هدف اصلی این تحقیق، بررسی اثرات هیجانات خودآگاه (غرور، شرم، گناه) بر سطح خلاقیت دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد است. روش تحقیق: این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش پیمایشی می باشد. جامعه آماری این ...
 
- 
بررسی رابطه بین سبکهای تصمیمگیری مدیران با میزان خلاقیت و مدیریت مشارکتی در مدارس راهنمایی (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی, 2017-04-21)هدف: هدف از این پژوهش، بررسی رابطه بین سبک های تصمیم گیری مدیران با خلاقیت و مدیریت مشارکتی در مدارس متوسطه اول شهرستان سنندج است. روش: روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این ...
 
- 
رابطه کارکردهای اجرایی (بازداری،بروز رسانی و تغییرپذیری) و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت دانشجویان (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی, 2017-04-21)هدف: هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی نقش سه کارکردهای اجرایی-به روز رسانی، بازداری و تغییرپذیری- و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت است. روش: این پژوهش در مقوله طرح های توصیفی (همبستگی) قرار دارد. تعداد 120 نفر از دانشجویان، ...
 
- 
بررسی تأثیر سرمایه روانشناختی با میانجیگری انگیزه پیشرفت بر خلاقیت دانشجویان (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی, 2017-04-21)زمینه: خلاقیت عاملی مؤثر و کلیدی در حوزه فعالیتهای علوم اجتماعی، روانشناسی و آموزش و پرورش است. در دنیای متمدن امروز، بقا و موفقیت فعالیتهای بشری در حوزههای مختلف به خلاقیت در آن حوزه بستگی دارد. عوامل متعددی بر خلاقیت ...
 
- 
اثربخشی راهبرد یاددهی- یادگیری نقشه مفهومی در تدریس علوم بر خلاقیت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی, 2017-04-21)چکیده هدف: پژوهش حاضر، به بررسی تاثیر اثربخشی راهبرد یاددهی- یادگیری نقشهی مفهومی در تدریس علوم بر مولفههای خلاقیت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان پلدشت در سال تحصیلی 94-93 پرداخته است. روش: این پژوهش، ...
 
- 
بررسی الگوی ساختاری رابطة فرآیند مدیریت دانش ومهارتهای مدیریتی با نقش میانجی تفکر خلاق در میان مدیران و دبیران دبیرستانهای اصفهان (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی, 2017-04-21)چکیده: زمینه:درعصردانایی،دانش ومدیریت آن یکی ازضروریات اصلی سازمان های آموزشی است .دراین فرآیند مدیران نقشی اساسی به عهده دارند. هدف: بررسی رابطه بین مهارت های سه گانه مدیریتی ومدیریت دانش بانقش میانجی ...
 



