| dc.contributor.author | سیف, محمدسعید | fa_IR |
| dc.contributor.author | تابشپور, محمدرضا | fa_IR |
| dc.contributor.author | گلافشانی, علی اکبر | fa_IR |
| dc.contributor.author | حیات داودی, مسعود | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T02:29:39Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:29:39Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T02:29:39Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T02:29:39Z | |
| dc.date.issued | 2005-09-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1384-07-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2011-06-26 | en_US |
| dc.date.submitted | 1390-04-05 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | سیف, محمدسعید, تابشپور, محمدرضا, گلافشانی, علی اکبر, حیات داودی, مسعود. (1384). بهینهسازی هندسهی سکوی پایهکششی با استفاده از الگوریتم ژنتیک براساس کمینهسازی زمان غیر کاری در شرایط موج منظم دریا. مهندسی مکانیک, 21(31), 47-56. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2676-4725 | |
| dc.identifier.issn | 2676-4733 | |
| dc.identifier.uri | http://sjme.journals.sharif.edu/article_5931.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/220858 | |
| dc.format.extent | 4043 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه صنعتی شریف | fa_IR |
| dc.publisher | Sharif University of Technology | en_US |
| dc.relation.ispartof | مهندسی مکانیک | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Sharif Journal of Mechanical Engineering | en_US |
| dc.title | بهینهسازی هندسهی سکوی پایهکششی با استفاده از الگوریتم ژنتیک براساس کمینهسازی زمان غیر کاری در شرایط موج منظم دریا | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشکدهی مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی شریف | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشکدهی مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شریف | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشکدهی مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شریف | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشکدهی مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی شریف | fa_IR |
| dc.citation.volume | 21 | |
| dc.citation.issue | 31 | |
| dc.citation.spage | 47 | |
| dc.citation.epage | 56 | |