نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفخری, احمدfa_IR
dc.contributor.authorبوستانی, حاتمfa_IR
dc.contributor.authorقشونی زاده, سعیدfa_IR
dc.contributor.authorپاک سرشت, سیروسfa_IR
dc.contributor.authorحق دوست, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:27:50Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:27:50Z
dc.date.available1399-07-09T02:27:50Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:27:50Z
dc.date.issued2011-04-21en_US
dc.date.issued1390-02-01fa_IR
dc.date.submitted2019-07-13en_US
dc.date.submitted1398-04-22fa_IR
dc.identifier.citationفخری, احمد, بوستانی, حاتم, قشونی زاده, سعید, پاک سرشت, سیروس, حق دوست, محمدرضا. (1390). ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه). فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 1(2), 42-45.fa_IR
dc.identifier.issn2251-6506
dc.identifier.issn2345-2757
dc.identifier.urihttp://journals.ajums.ac.ir/article_90588.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/220229
dc.description.abstract<span>به دلیل اهمیت گزارش صبحگاهی درآموزش پزشکی، بررسی وضعیت آن لازم و ضروری است. ‌بخصوص ارزیابی سطح آگاهی و نگرش استادان و دانشجویان می‌تواند درعملکرد بهتر پزشکان درآینده مؤثر باشد. در این پژوهش برای گزارش صبحگاهی فیلد روانپزشکی، شرح وظایفی برای تمامی گروه‌های تحت آموزش (اینترن و دستیاران سطوح مختلف تحصیلی) تهیه شده و به مدت 6 ماه درگروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مورد استفاده قرارگرفت. پس از آن نگرش اعضای هیئت علمی و همة فراگیران درخصوص چارت تهیه‌شده بررسی شد.4/76% اعضای هیئت علمی از این‌که با توجه به ساختار کنونی در زمان کوتاه‌تر می‌توانستند اطلاعات جامعی را از وضعیت موجود در بخش‌های اورژانس به‌دست آورند، آن را مفید دانستند. همة فراگیران بر این باور بودند که اطلاعات به‌دست آمده از گزارش صبحگاهی با توجه به ساختار کنونی و نظر به مدت زمان کوتاه صرف‌شده برای آن، بسیار مناسب می‌باشد. 4/81% از اینترن‌ها نسبت به شرح وظایف خواسته‌شده از آن‌ها ابراز رضایت نمودند و آن را مناسب با شرایط آموزشی و توانایی خویش می‌دانستند. 2/91% دستیاران شرح وظایف مطرح‌شده را با دیگر آموزش‌های ارائه‌شده توسط گروه‌هم راستا ارزیابی کردند و آن را به‌عنوان یک منبع آموزشی بسیار مفید دانستند. نظر به دقیق بودن و چارت بندی این شیوه آموزش، به‌نظر می‌رسد که به‌طور اختصاصی در فیلد روانپزشکی دانشگاهی کشور، قابل اجرا می‌باشد.</span>fa_IR
dc.format.extent218
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازfa_IR
dc.publisherJundishapur University of Medical Sciencesen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهوازfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Development of Judishapuren_US
dc.subjectگزارش صبحگاهیfa_IR
dc.subjectنگرش هیئت علمیfa_IR
dc.subjectآموزش پزشکیfa_IR
dc.titleایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، اهواز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، اهواز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentروانپزشک، اهواز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، اهواز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، روانشناس، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، اهواز، ایرانfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue2
dc.citation.spage42
dc.citation.epage45


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد