دوره 7, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-12-21)شناخت تأثیر باورهای انگیزشی و خودتنظیمی بر رفتار دانشجویان می تواند منجر به استفاده گستردهتری از منابع اطلاعاتی جهت رفع نیازهای اطلاعاتی آنها شود. لذا این پژوهش به منظور تعیین تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی ...
 
- 
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-12-21)خطا و اشتباهات در ثبت گزارشات پرستاری مانع ارائه مراقبت پرستاری باکیفیت میشود، لذا در مطالعه ای نیمه تجربی به بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استاد محور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران در بیمارستان های شهرستان ...
 
- 
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-12-21)هدف از پژوهش حاضر تعیین رابطه جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز بود. آزمودنی ها به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. جامعه آماری 1699 نفر بودند. ...
 
- 
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-12-21)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه ی علّی عوامل فشارزای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز بود. جامعه ی آماری پژوهش، کلیه ی دانشجویان ترم ...
 
- 
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-12-21)پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت برنامه های آموزش توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از دیدگاه اعضای هیئت علمی انجام گرفت. این پژوهش از نوع توصیفی- مقطعی بود. جامعه ی آماری اساتید دانشکده ی توانبخشی دانشگاه جندی ...
 
- 
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-12-21)آموزش طب سرپایی از مهمترین بخشهای آموزش پزشکی است. مطالعه حاضر با هدف بررسی وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام گرفت. در این مطالعه توصیفی مقطعی، جامعه مورد مطالعه ...
 
- 
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-12-21)آموزش بالینی، پایه و اساس آموزش پزشکی است. دانشجویان بهترین منبع برای دخالت دادن در امر آموزش و شناسایی مشکلات آموزش بالین می باشند.این مطالعه با هدف درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثربخشی آموزش بالینی صورت ...
 



