اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیاتعلمی
(ندگان)پدیدآور
مصوری منش, اکرمزارع, حسینکمالی, محمودنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیشماره نشریه
15تاریخ نشر
2013-08-231392-06-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارسازمان پدید آورنده
کارشناس ارشد روانشناسی؛ دانشگاه پیام نوردانشیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور
استادیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران
شاپا
2822-24762830-2476




