دوره 7, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2016-08-22)مسئله ادغام در آموزش پزشکی، یک استراتژی آموزشی مهم در علم پزشکی محسوب میشود که هماهنگی موضوعی در ذهن دانشجو، افزایش سطح یادگیری و در سطح وسیعتر، افزایش کیفیت آموزش را دربرمیگیرد. بر این اساس پژوهش حاضر به منظور ...
-
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2016-08-22)مقدمه: برنامه درسی کارشناسی پرستاری باید با نیازهای بیماران و نظام سلامت تطابق داشته باشد. با این حال، مشخص نیست این برنامه تا چه حد می ...



