• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی مدیریت زنجیره تأمین
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی مدیریت زنجیره تأمین
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مروری بر مفاهیم مدیریت لجستیک بازرگانی

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    ترویجی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در سیستمهای بازرگانی امروزی مدیریت لجستیک به عنوان شاخه ای از علوم مرتبط با مدیریت در کنار سایر رشته های مدیریت، نظیر بازرگانی، مالی و تولید، اهمیت و جایگاه ویدای یافته است. در گذشته، کاربرد اصلی این رشته در علوم نظامی بوده ولی با توجه به کاربردهای ویژه آن، بتدریج در قسمتهای غیر نظامی نیز از ابزارهای آن استفاده شده است. اکثر تکنیکهای این رشته، در سازمانهای تولیدی - بازرگانی، کاربرد داشته ولی بسیاری از روشهای آن در سازمانهای خدماتی نیز قابل استفاده است.با توجه به اهمیت و کاربرد مدیریت لجستیک در سازمانهای بازرگانی امروزی ، در این مقاله، مفاهیم اساسی مدیریت لجستیک بازرگانی، تعاریف مختلف لجستیک، اهمیت و هدفهای آن ارائه شده که در ادامه، فعالیتهای اساسی و اجزاء مدیریت لجستیک و ارتباط لجستیک با سایر فعالیتهای سازمانهای بازرگانی مورد بحث قرار می گیرد.
    کلید واژگان
    ................

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2000-01-21
    1378-11-01
    ناشر
    دانشگاه جامع امام حسین (ع) مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی

    شاپا
    2008-9198
    2717-1647
    URI
    https://scmj.ihu.ac.ir/article_205391.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/216530

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب