مقدمهای بر مدیریت زنجیرة عرضه (تأمین)
(ندگان)پدیدآور
تیموری, ابراهیم
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله مفاهیم "مدیریت زنجیره عرضه" (SCM) و تغییرات فناورانه، تشدید رقابت در صحنه بازارهای داخلی و بینالمللی، انقلاب اطلاعات، بالا رفتن توقع مشتریان که از جمله عوامل بوجود آورنده مفاهیم و نگرشهای تازة علمی در مجامع علمی و صنعتی هستند، بیان شده است. هم اکنون در صحنه اداره بنگاههای اقتصادی، عامالمنفعه، خدماتی و بسیاری از بخشهای مختلف جامعه، نگرشی نوین پا به عرصه میگذارد و به کمک مدیران میآید تا شاید پیروزمند میدان سخت مبارزههای بازارهای رقابتی باشد. تفکر سیستمی در زنجیرههای عرضه و ادارة آنها، به نام "مدیریت زنجیره عرضه" معروف شده که در ادامه مفاهیم، اجزاء و ارکان و علل بوجود آورنده و ضرورت و اهمیت آن در مدیریت یکپارچه لجستیک بیان میشود.
کلید واژگان
مدیریت زنجیره تأمینشماره نشریه
10تاریخ نشر
2002-02-201380-12-01
ناشر
دانشگاه جامع امام حسین (ع) مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکیسازمان پدید آورنده
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعتشاپا
2008-91982717-1647



