| dc.contributor.author | عسگری, حسن | fa_IR | 
| dc.contributor.author | حسین شفیعی زاده | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T02:14:34Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:14:34Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-09T02:14:34Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-09-30T02:14:34Z |  | 
| dc.date.issued | 2005-09-23 | en_US | 
| dc.date.issued | 1384-07-01 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | عسگری, حسن, حسین شفیعی زاده. (1384). نگاهی گذرا بر و دستارودهای آن » دفتر مطالعات تربیتی « پیشینه و سیر فعالیت. مطالعات فقه تربیتی, 84(007), 5-30. | fa_IR | 
| dc.identifier.issn | 2476-4353 |  | 
| dc.identifier.uri | http://mft.journals.miu.ac.ir/article_1394.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/215577 |  | 
| dc.description.abstract | ضعف مطالعات و بی توجهی به ساحت های نظری و بنیادین، از آسیب های بسیار جدی یک
مجموعه است که نه تنها می تواند بازدارندة توفیق و کارآمدی آن باشد، بلکه حتی می تواند عامل
مهمی در فروپاشی نظام و هویت آن مجموعه به حساب آید. از این رو در فرآیند شکل گیری
یااصلاح یک مجموعه نظام مند اداری و تشکیلاتی بیش از هر چیز تقویت و تعمیق زیر ساخت ها و
برنامه ها از طریق مطالعات و بررسی های کلان، دقیق و روشمند، ضروری و در خور توجه و
جدیت است. | fa_IR | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | جامعة المصطفی| العالمیة | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | مطالعات فقه تربیتی | fa_IR | 
| dc.subject | نظام مند | fa_IR | 
| dc.subject | مجموعه روشمند | fa_IR | 
| dc.subject | اخلاق | fa_IR | 
| dc.title | نگاهی گذرا بر و دستارودهای آن » دفتر مطالعات تربیتی « پیشینه و سیر فعالیت | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.citation.volume | 84 |  | 
| dc.citation.issue | 007 |  | 
| dc.citation.spage | 5 |  | 
| dc.citation.epage | 30 |  |