نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعسگری, حسنfa_IR
dc.contributor.authorحسین شفیعی زادهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:14:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:14:34Z
dc.date.available1399-07-09T02:14:34Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:14:34Z
dc.date.issued2005-09-23en_US
dc.date.issued1384-07-01fa_IR
dc.identifier.citationعسگری, حسن, حسین شفیعی زاده. (1384). نگاهی گذرا بر و دستارودهای آن » دفتر مطالعات تربیتی « پیشینه و سیر فعالیت. مطالعات فقه تربیتی, 84(007), 5-30.fa_IR
dc.identifier.issn2476-4353
dc.identifier.urihttp://mft.journals.miu.ac.ir/article_1394.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/215577
dc.description.abstractضعف مطالعات و بی توجهی به ساحت های نظری و بنیادین، از آسیب های بسیار جدی یک مجموعه است که نه تنها می تواند بازدارندة توفیق و کارآمدی آن باشد، بلکه حتی می تواند عامل مهمی در فروپاشی نظام و هویت آن مجموعه به حساب آید. از این رو در فرآیند شکل گیری یااصلاح یک مجموعه نظام مند اداری و تشکیلاتی بیش از هر چیز تقویت و تعمیق زیر ساخت ها و برنامه ها از طریق مطالعات و بررسی های کلان، دقیق و روشمند، ضروری و در خور توجه و جدیت است.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherجامعة المصطفی| العالمیةfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات فقه تربیتیfa_IR
dc.subjectنظام مندfa_IR
dc.subjectمجموعه روشمندfa_IR
dc.subjectاخلاقfa_IR
dc.titleنگاهی گذرا بر و دستارودهای آن » دفتر مطالعات تربیتی « پیشینه و سیر فعالیتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume84
dc.citation.issue007
dc.citation.spage5
dc.citation.epage30


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد