دوره 14, شماره 22
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
چهارچوبی جامع برای ارزیابی کتاب درسی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2009-07-23)
-
کاربرد رهیافت بومی سازی کتب درسی علوم انسانی: با تأکید بر علوم سیاسی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2009-07-23)
-
بررسی فرانقش متنی کتابهای درسی علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین (سمت)
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2009-07-23)



