دوره 14, شماره 23
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
جایگاه و نقش یادگیری مبتنی بر حل مسئله در کتابهای درسی الکترونیکی (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2009-11-22)
 
- 
علوم انسانی در صبغه اسلامی (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2009-11-22)
 
- 
تأملی بر آراء ویلیام جیمز در پرتو نقد کتاب روان شناسی دین از دیدگاه ولیام جیمز (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2009-11-22)
 
- 
ارزیابی کتابهای درسی دانشگاهی علوم انسانی بر اساس شاخصهای مطلوب (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2009-11-22)
 



