نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقمبرعلی, رضوانfa_IR
dc.contributor.authorآگهی, حسینfa_IR
dc.contributor.authorعلی بیگی, امیرحسینfa_IR
dc.contributor.authorزرافشانی, کیومرثfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:04:01Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:04:02Z
dc.date.available1399-07-09T02:04:01Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:04:02Z
dc.date.issued2015-04-21en_US
dc.date.issued1394-02-01fa_IR
dc.date.submitted2014-12-01en_US
dc.date.submitted1393-09-10fa_IR
dc.identifier.citationقمبرعلی, رضوان, آگهی, حسین, علی بیگی, امیرحسین, زرافشانی, کیومرث. (1394). شناسایی چالش‌های بازاریابی کارآفرینان کشاورزی شهرستان کرمانشاه. پژوهشهای روستائی, 6(1), 47-64. doi: 10.22059/jrur.2015.54231fa_IR
dc.identifier.issn2008-7373
dc.identifier.issn2423-7787
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jrur.2015.54231
dc.identifier.urihttps://jrur.ut.ac.ir/article_54231.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/211998
dc.description.abstractیکی از عوامل مهمی که باعث عدم‌موفقیت و ماندگارنبودن فعالیت‌های کارآفرینی می‌شود، نارسایی سیستم بازاریابی محصولات است. اهمیت شناسایی ساختار بازار محصولات و بازاریابی آن به‌حدی است که می‌توان آن را هم‌ارزش با تولید محصول دانست. هدف پژوهش حاضر شناسایی چالش‌های بازاریابی کارآفرینان کشاورزی شهرستان کرمانشاه است. این مطالعة کیفی با مشارکت 18 نفر از کارآفرینان کشاورزی شهرستان صورت گرفت. افراد با روش نمونه‌گیری هدفمند از نوع نمونه‌گیری همگون انتخاب شدند. داده‌های پژوهش با استفاده از مصاحبه‌های فردی به‌صورت نیمه‌ساختاریافته جمع‌آوری شدند و برای تحلیل یافته‌ها از روش تحلیل محتوای رابطه‌ای استفاده شد. پس از تحلیل نتایج، سه طبقة اصلی موانع سیاسی، اقتصادی و فنی به‌عنوان چالش‌های مهم بازاریابی کارآفرینان کشاورزی شناسایی شدند. این طبقه‌ها شامل چالش‌هایی همچون ضعف نظام قیمت‌گذاری، ساختار نامناسب نظام بازار، نامناسب‌بودن سامانة اطلاع‌رسانی بازار، کمبود امکانات زیرساختی، آسیب‌پذیربودن محصولات کشاورزی، کمبود اعتبار و سرمایة کافی، بی‌کیفیتی محصولات، درک‌نکردن مشتری و فقدان مهارت‌‌های بازاریابی کارآفرین است.fa_IR
dc.format.extent195
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherOwner & Primary Publisher: University of Tehran;en_US
dc.relation.ispartofپژوهشهای روستائیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Rural Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jrur.2015.54231
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectتحلیل محتواfa_IR
dc.subjectکارآفرینان کشاورزیfa_IR
dc.subjectکارآفرینیfa_IR
dc.titleشناسایی چالش‌های بازاریابی کارآفرینان کشاورزی شهرستان کرمانشاهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری توسعة کشاورزی، دانشگاه رازیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکدة کشاورزی، دانشگاه رازیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکدة کشاورزی، دانشگاه رازیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکدة کشاورزی، دانشگاه رازیfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue1
dc.citation.spage47
dc.citation.epage64


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد