• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Humanities Insights
    • Volume 02, Issue 02
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Humanities Insights
    • Volume 02, Issue 02
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Investigation of International Students Quality on Educational Services

    (ندگان)پدیدآور
    Aziz, HamidahAbdolghader, Farah
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    566.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Original Article
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    While higher education institutions are among the largest service industries of the 21st century, education has become the most prominent global symbol of prestige. These institutions are tackling multiple tasks not only to maintain and uphold their identities but also to provide quality services. These services create a continuum of high quality education that meets learners' needs, and thus offer golden opportunities for attracting applicants on the local and global levels.  A total of 355 international students in Universiti Teknologi Malaysia UTM) were included in this study, which assessed their perception of the quality of teaching and learning and the services provided by the support staff of this institution of higher education. The research scale was a set of questionnaires adopted and translated from Hamidah et al. (2004). The findings from this study mirrored the moderate perception of the international students about the educational services.
    کلید واژگان
    Teaching
    Learning
    Service
    International
    Student
    Perception

    شماره نشریه
    02
    تاریخ نشر
    2018-06-01
    1397-03-11
    ناشر
    Iranian-Australian Community of Science http://irausci.ir
    سازمان پدید آورنده
    Faculty of Management and Human Resource Development, Universiti Teknologi Malaysia
    Faculty of Management and Human Resource Development, Universiti Teknologi Malaysia

    شاپا
    2652-175X
    2209-1874
    URI
    https://dx.doi.org/10.22034/jhi.2018.70842
    http://www.jhumanities.net/article_70842.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/21159

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب