دوره 9, شماره 36
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
تاثیر تمرین سوپربرین یوگا بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان سندرم داون (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)سندرم داون یکی از متداول ترین بیماریهای ژنتیکی با کمتوانذهنی خفیف تا متوسط است. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر یک دوره تمرین سوپربرین یوگا بر افزایش هوش، ادراک بینایی- فضایی و پیشرفت تحصیلی و تعادل ایستا کودکان سندرم داون ...
 
- 
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانشآموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانشآموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی انجام گرفت. پژوهش حاضر نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل و ...
 
- 
اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)پژوهش حاضر به بررسی اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان دیرآموز پایه اول دبستان پرداخته است. روش پژوهش از نوع نیمهآزمایشی و طرح پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل بود. با ...
 
- 
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)هدف پژوهش حاضر، پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش دوره دوم متوسطه شهر اهواز بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود که با استفاده ازروش ...
 
- 
اثربخشی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور بر مهارتهای خواندن در دانشآموزان ابتدایی با اختلال خواندن (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)هدف این پژوهش تعیین اثربخشی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور بر مهارتهای خواندن در دانشآموزان ابتدایی با اختلال خواندن بود. جامعهی آماری این پژوهش شامل تمامیدانشآموزان سال سوم ابتدایی مدارس اختلالات یادگیری شهر مشهد، ...
 



