مرور دوره 8, شماره 30 بر اساس موضوع "خوانایی دستخط"

  • تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی 

    بهرامی, رقیه؛ علیزاده, حمید؛ کاظمی, فرنگیس (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2018-07-23)
    هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر تمرین های روانی- حرکتی بر بهبود دستخط دانش‌آموزان ابتدائی بود. بعضی از دانش آموزان ابتدائی در دستخط دچار اشکال هستند که مشکلات آن ها می تواند ناشی از عواملی مانند قلم نامناسب، سطح نامناسب برای ...