مرور دوره 6, شماره 22 بر اساس موضوع "خرده مقیاس عملی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2016-08-22)هدف پژوهش حاضر مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالهای یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان بود. روش پژوهش علی-مقایسه ای بود. از این رو با نمونهگیری خوشهای چندمرحلهای، 45 دانش آموز دارای اختلالهای ...



