نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorهاشمی, سید محمودfa_IR
dc.contributor.authorمحمدی علویجه, داودfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:52:29Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:52:29Z
dc.date.available1399-07-09T01:52:29Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:52:29Z
dc.date.issued2019-07-23en_US
dc.date.issued1398-05-01fa_IR
dc.date.submitted2018-04-19en_US
dc.date.submitted1397-01-30fa_IR
dc.identifier.citationهاشمی, سید محمود, محمدی علویجه, داود. (1398). بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل ). مدیریت بهره‌وری, 13(249), 145-167. doi: 10.30495/qjopm.2019.666892fa_IR
dc.identifier.issn2716-9979
dc.identifier.issn2476-7298
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30495/qjopm.2019.666892
dc.identifier.urihttp://jpm.iaut.ac.ir/article_666892.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/208007
dc.description.abstractدر این پژوهش به تعیین میزان اثر بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل) پرداخته شده است. جامعه آماری پژوهش مشتریان شرکت شاتل می­باشند، که بر اساس جدول مورگان به تعداد 384 نفر از مصرف کنندگان به عنوان نمونه پژوهش، پرسش نامه مخصوص پژوهش را تکمیل کرده­اند. در این پژوهش از روش نمونه­گیری تصادفی استفاده شده است. نرم‌افزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده­ها در این پژوهش SPSS 22 و SMART PLS بوده است. آزمون های مورد استفاده در این پژوهش تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل یابی معادلات ساختاری (SEM) می باشد. نتایج این پژوهش نشان داد که بازاریابی سبز بر مسؤولیت اجتماعی، تصویر محصول و اعتبار شرکت تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین نتایج نشان داد که مسؤولیت اجتماعی، تصویر محصول و اعتبار شرکت بر روی قصدخرید محصول تأثیر مثبت و معناداری دارد. نتایج این تحقیق برای تصمیم گیری درست و صحیح مدیران شرکت هایی که در زمینه بازاریابی سبز و همچنین بر قصد خرید محصولات از نظر مصرف­کنندگان تمرکز دارند، مفید می باشد.<br />fa_IR
dc.format.extent920
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بهره‌وریfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30495/qjopm.2019.666892
dc.subjectآگاهی از بازاریابی سبزfa_IR
dc.subjectتصویر شرکتfa_IR
dc.subjectقصد خرید محصولfa_IR
dc.subjectمسؤولیت اجتماعیfa_IR
dc.subjectمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل )fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیارگروه مدیریت بازرگانی، واحدتهران شمال،دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد گروه مدیریت بازرگانی ، واحد تهران شمال ،دانشگاه آزاد اسلامی،تهران،ایرانfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue249
dc.citation.spage145
dc.citation.epage167


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد