| dc.contributor.author | سایر, فاطمه | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T17:25:50Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:25:50Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-08T17:25:50Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-09-29T17:25:50Z |  | 
| dc.date.issued | 2020-04-20 | en_US | 
| dc.date.issued | 1399-02-01 | fa_IR | 
| dc.date.submitted | 2020-05-27 | en_US | 
| dc.date.submitted | 1399-03-07 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | سایر, فاطمه. (1399). آموزش محیط زیست و کودکان. نشریه دانشجویی  بوم کره, 4(1), 5-8. | fa_IR | 
| dc.identifier.uri | https://ecosphersj.ut.ac.ir/article_76234.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/20795 |  | 
| dc.description.abstract | بحث در مورد روابط انسان و طبیعت یک بحث قدیمی است. مدتهای مدیدی چنین میاندیشیدند که طبیعت با نیروی فوق العاده تصفیه کننده و تنظیم کنندهاش تعارضات انسان را هضم خواهد کرد و کشفیات علمی، زیانهای احتمالی پیشرفت را خنثی خواهد نمود. اما واقعیت این است که جهان افسار گسیخته شده است. باید به خاطر داشته باشیم که ما تنها یک زمین داریم. با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست، نقش حساس آموزش در محافظت از آن و اهمیت آموزش در دوران کودکی، در این مقاله سعی شده است روشهای آموزش مهارتهای زیست محیطی به کودکان بررسی شود. آموزش و پرورش مهمترین نهاد آموزشی است که در جهت توسعه همه جانبه، با تأثیرگذاری  بر فرهنگ جوامع  و ایجاد زمینة  لازم، شرایط مناسب را برای دستیابی به نتیجه مطلوب و رفع مشکلات فراهم میآورد. | fa_IR | 
| dc.format.extent | 378 |  | 
| dc.format.mimetype | application/pdf |  | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.relation.ispartof | نشریه دانشجویی  بوم کره | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | Boom Koreh Student Magazine | en_US | 
| dc.title | آموزش محیط زیست و کودکان | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.type | مقاله | fa_IR | 
| dc.contributor.department | دانشجوی کارشناسی محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران | fa_IR | 
| dc.citation.volume | 4 |  | 
| dc.citation.issue | 1 |  | 
| dc.citation.spage | 5 |  | 
| dc.citation.epage | 8 |  |