• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بهره‌وری
    • دوره 5, 3 (18) پاییز
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بهره‌وری
    • دوره 5, 3 (18) پاییز
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مطالعه موردی رابطه مؤلفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر ـ آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه

    (ندگان)پدیدآور
    دانیالی ده حوض, محمودمردانی, ایوبانصاری, منوچهررحمانی یوشانلویی, حسین
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    339.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف اصلی این پژوهش بررسی شاخص مشتری‌مداری و رابطه آن با تعهد سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه می باشد. از فرضیات اساسی این پژوهش وجود رابطه معنی‌دار بین شاخص مشتری‌مداری و تعهد سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان رسمی و اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه هستند و نمونه آماری 114 نفر می‌باشند که با روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته مدیریت کیفیت فراگیر با پایایی حدود 955/0 و پرسشنامه تعهد سازمانی می یر ـ آلن استفاده شده است. آزمون های آماری t گروه های مستقل، آزمون t و ضریب همبستگی مورد استفاده قرار گرفته اند. نتایج نشان می دهد بین شاخص مشتری مداری و تعهد عاطفی کارکنان و استادان، بین مشتری مداری و تعهد عقلانی کارکنان و استادان بین مشتری مداری و تعهد هنجاری کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی رابطه ای معنی دار وجود دارد.
    کلید واژگان
    مشتری مداری
    تعهد سازمانی
    تعهد هنجاری
    مدیریت کیفیت فراگیر

    شماره نشریه
    318
    تاریخ نشر
    2011-11-22
    1390-09-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی /عضو هیأت علمی،گروه مدیریت، واحد ایذه، دانشگاه آزاد اسلامی،ایذه،ایران
    مربی گروه علوم تربیتی، واحد ایذه دانشگاه آزاد اسلامی،ایذه،ایران
    عضو هیأت علمی (دانشیار) ، گرو ه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران
    دانشگاه آزاد اسلامی، واحد سلماس، باشگاه پژوهشگران جوان، سلماس-ایران

    شاپا
    2716-9979
    2476-7298
    URI
    http://jpm.iaut.ac.ir/article_519360.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/207746

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب