دوره 5, 1 (16) بهار
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی رابطه بین معنویت محیط کاری و رفتارهای شهروندی سازمانی در کارکنان سازمان بنیاد شهید شهر کرمان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)در عصر حاضر اهمیت شهروندان به عنوان یکی از منابع بسیار مهم سازمان درک شده است، رفتار آنها هم می تواند بسیار با اهمیت تلقی شود. از این روست که محققان زیادی به تجزیه و تحلیل رفتار شهروندی پرداخته اند و از طرف دیگر محیط کاری ...
 
- 
بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی صنایع کمپرسور اسکرو در شرکتهای ایرانی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)انتقال و جذب تکنولوژی در جهان سوم، مقوله پیچیده ای است که هم از نظر علمی و هم از جنبه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی سالهاست نه فقط کشورهای در حال توسعه، بلکه بسیاری از مجامع پژوهشی غرب و سازمانهای بین المللی را به خود مشغول ...
 
- 
تأثیر بهرهوری نیروی کار، امنیت سرمایهگذاری، نرخ ارز و شرایط تجاری بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی در ایران در شرایط ثبات و بیثباتی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)در چند دهه گذشته جذب سرمایههای مستقیم خارجی یکی از راههای تامین مالی کشورها برای افزایش سطح سرمایهگذاری درداخل بوده است. در این راستا شرایط اقتصادی کشورهای میزبان برای افزایش سطح سرمایهگذاری مستقیم خارجی از اهمیت ...
 
- 
ارائه مدل ارزیابی عملکرد هوش تجاری برمبنای فرآیند تحلیل شبکه فازی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)در محیط تجاری سریعا در حال تغییر امروز، نیاز به اطلاعات تجاری سودمند برای سازمانها نه تنها به منظور کسب موفقیت بلکه برای بقاء حیاتی می باشد. با توجه به ناتوانایی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت در برآورده کردن انتظارات تصمیم ...
 
- 
رابطه ابعاد مختلف عدالت سازمانی با کارآفرینی سازمانی در شرکتهای کوچک (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)امروزه بحث جهانی شدن و افزایش رقابت، کیفیت و غیره، دولتها و سازمانها را با چالشهای جدیدی روبرو نموده است. از جمله راههای مقابله با این چالشها، متوسل شدن به کارآفرینی و توسعه آن از طریق شرکتهای کوچک است که با مشخصات مربوط ...
 
- 
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکنهای تولیدی شرکت قاینار خزر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)هدف این مقاله بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی قاینار خزر میباشد. در این راستا ضمن مروری بر مفاهیم آمیخته بازاریابی() و آمیختههای محصول، قیمت، ترفیع و توزیع، یک فرضیه اصلی در باب تأثیر ...
 
- 
تبیین الگویی چند معیاره برای ارزیابی شرکت های دولتی ایران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)موضوع ارزیابی عملکرد سازمانی، از پدیده های قابل بحث ومهمی است که همواره ذهن مدیران بخش های مختلف را به خود مشغول داشته است. پیرامون ارزیابی عملکرد سازمانی و متغیرهای مورد بررسی در این امر مهم، نقطه نظرات متفاوتی ارائه شده ...
 



