نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرودساز, حبیبfa_IR
dc.contributor.authorزرگر, محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorاصلی پور, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:49:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:49:05Z
dc.date.available1399-07-09T01:49:05Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:49:05Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2017-12-20en_US
dc.date.submitted1396-09-29fa_IR
dc.identifier.citationرودساز, حبیب, زرگر, محمدرضا, اصلی پور, حسین. (1396). طراحی الگوی نوآوری خدمات شهروندی دولت الکترونیک در ایران. فصلنامه سیاستگذاری عمومی, 3(3), 35-60. doi: 10.22059/ppolicy.2017.64170fa_IR
dc.identifier.issn2538-5577
dc.identifier.issn2538-5089
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/ppolicy.2017.64170
dc.identifier.urihttps://jppolicy.ut.ac.ir/article_64170.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/206851
dc.description.abstractپژوهش کیفی حاضر به دنبال کشف الگوی نوآوری در خدمات شهروندی دولت الکترونیک در ایران با بهره‌گیری از رویکرد استراوس و کوربین در نظریه داده‌بنیاد است. در این راستا با توجه به فقدان الگوی مدون در زمینه نوآوری در خدمات شهروندی دولت الکترونیک مبتنی بر مطالعات و تجربیات داخلی، به منظور پاسخ­گویی به مسئله تحقیق، 15 مصاحبه نیمه‌ ساختاریافته تخصصی با خبرگان علمی و اجرایی صورت گرفته است. تحلیل داده‌ها در فرآیند کدگذاری باز، منجر به ظهور ۱۴۵ مفهوم انتزاعی در قالب ۱۹ مقوله اصلی گردید. سپس این مقولات در فرآیند کدگذاری محوری به یکدیگر مرتبط شدند. در نهایت، ۵ قضیه در نتیجه کدگذاری انتخابی به دست آمد. تحلیل داده‌ها بر اساس نظریه داده‌بنیاد، مبیّن آن است که انتظارات برآورده نشده و جدید شهروندان و امکانات فناورانه به منزله شرایط علّی از طریق راهبردهای کنش و کنش متقابل نیازسنجی خدمت، طراحی خدمت، اجرای خدمت و بازتکرار مستمر فرآیند نوآوری در خدمت، موجب تبدیل فرصت نوآوری به پیامدهای سه‌گانه خدمات شهروندی نوآورانه، تجربه خدمت و بهره‌وری خدمات دولتی می‌شوند.fa_IR
dc.format.extent388
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه سیاستگذاری عمومیfa_IR
dc.relation.ispartofPublic Policyen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/ppolicy.2017.64170
dc.subjectنوآوریfa_IR
dc.subjectدولت الکترونیکfa_IR
dc.subjectخدمات الکترونیکیfa_IR
dc.subjectخدمات شهروندیfa_IR
dc.titleطراحی الگوی نوآوری خدمات شهروندی دولت الکترونیک در ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله اصلیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue3
dc.citation.spage35
dc.citation.epage60


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد