دوره 2, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
رابطه درک معلمان از رفتارهای رهبری آموزشی مدیر با اثربخشی و نگرش آنها نسبت به تغییر سازمانی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین درک معلمان از رفتارهای رهبری آموزشی مدیر و نگرش آنها نسبت به تغییر و اثربخشیشان در مدارس متوسطه دوم شهرستان فسا بود. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری شامل تمامی معلمان ...
 
- 
کاوشی بر مدل تدوین استراتژی در آموزش عالی بر اساس مدلSOAR (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)همگام با سازمانهای صنعتی، دانشگاهها و مراکز پژوهشی نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه جوامع ایفا میکنند و محیطهای دانشگاهی میبایست در راستای ایجاد رقابتی سازنده در امر پژوهش با سایر دانشگاهها به برنامهریزی استراتژیک ...
 
- 
مطالعه رابطه راهبردهای تغییر سازمانی و عملکرد شغلی معلمان (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)شاید اولین مفهومی که از ابتدای پیدایش سازمانها تا به امروز مورد توجه قرار گرفته و میگیرد، مفهوم عملکرد سازمانی است. عملکرد سازمانها، مفهومی است که به تنهایی قادر به توجیه وجود بقاء و حتی انحلال سازمانهاست و اصولاً فلسفه ...
 
- 
ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)مقاله حاضر به مطالعه و ارزیابی رابطه سرمایۀ انسانی و عملکرد سازمانی در شعب بیمۀ آسیا میپردازد. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و ابزار اندازه گیری پژوهش، شامل پرسشنامه سرمایۀ انسانی نادری (1390) و پرسشنامۀ محقق ساختۀ رضایت ...
 
- 
رابطه خود ارزشیابی های محوری و انگیزه های رفتار شهروندی سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی مدیران مدارس (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)پژوهش حاضر با هدفِ تعیین رابطه خود ارزشیابی های محوری و انگیزه های رفتار شهروندی سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی مدیران مدارس سه مقطع شهر بهبهان به مرحله اجرا در آمد. به همین منظور از بین کلیه مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی ...
 
- 
طراحی و تبیین مدل ریاضی نقش تعدیل گری توانمند سازی روان شناختی در رابطه نقش گروه های آموزشی بر بهبود کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه ها (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)هدف پژوهش حاضر، طراحی و تبیین مدل ریاضی نقش تعدیل گری توانمند سازی روان شناختی در رابطه نقش گروه های آموزشی بر بهبود کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه ها بوده است. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری دادهها، ...
 



