دوره 4, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
پیشبینی جهتگیری هدف پیشرفت بر اساس سبکهای پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-11-22)جهتگیری هدف و عوامل مؤثر و مرتبط با آن یکی از مسائل انگیزشی مهم است که امروزه در امر تعلیم و تربیت از جایگاه ویژهای برخوردار ...
 
- 
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-11-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی بود.
 
- 
بررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-11-22)هدف اصلی ابن تحقیق بررسی و تحلیل شاخصهای روانسنجیو سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد ...
 
- 
شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطهی آن با تعللورزی و پرخاشگری در دانشآموزان (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-11-22)اعتیاد به اینترنت یکی از مشکلات دانشآموزان در سالهای اخیر است. هدف این پژوهش بررسی شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطهی آن با تعللورزی تحصیلی و پرخاشگری دانشآموزان سال اول دبیرستان بود. به همین منظور، 406 دانشآموز دختر و ...
 
- 
مدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2015-11-22)هدف پژوهش حاضر
 



