نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشاهرخی, فرزانهfa_IR
dc.contributor.authorعیوضی, حق رضاfa_IR
dc.contributor.authorباباخانلو, اشرفfa_IR
dc.contributor.authorشوقی, بهزادfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:03:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:03:31Z
dc.date.available1399-07-09T01:03:31Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:03:31Z
dc.date.issued2016-12-21en_US
dc.date.issued1395-10-01fa_IR
dc.date.submitted2016-12-19en_US
dc.date.submitted1395-09-29fa_IR
dc.identifier.citationشاهرخی, فرزانه, عیوضی, حق رضا, باباخانلو, اشرف, شوقی, بهزاد. (1395). اثربخشی یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرج. پژوهش اجتماعی, 9(33), 71-84.fa_IR
dc.identifier.issn2008-3726
dc.identifier.urihttps://jsr.riau.ac.ir/article_947.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/191249
dc.description.abstractچکیده پژوهش حاضر به منظور بررسی اثربخشی یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرج در سال 1395 انجام گرفت. پژوهش حاضر یک مطالعه شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری پژوهش کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرج بود نمونه مورد مطالعه با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای در دو گروه آزمایش (20 نفر) و کنترل (20 نفر) انتخاب شدند. گروه آزمایش طی 8 هفته در کنار استفاده از شبکه های اجتماعی و همچنین محتوای درسی به روش سنتی برای کلاس های گروه آزمایش ارائه گردید. روش جمع آوری داده ها بر اساس پرسشنامه استاندارد خودتنظیمی زیمرمن و مارتینز-پونز (1986) انجام گرفت. تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزار SPSS20 در دو بخش توصیفی و استنباطی (تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر) انجام پذیرفت. نتایج تحلیل نشان داد که پس از آموزش تفاوت معناداری در خودتنظیمی تحصیلی با گروه کنترل ایجاد شد. گروه آزمایش بعد از دو ماه پس از آموزش برتری خود را حفظ کردند. نتایج پژوهش، بیانگر تاثیر مثبت استفاده از یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی بود.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنfa_IR
dc.publisherRudehen Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofپژوهش اجتماعیfa_IR
dc.relation.ispartofSocial Researchen_US
dc.subjectکلید واژه ها: یادگیری تلفیقیfa_IR
dc.subjectشبکه های اجتماعیfa_IR
dc.subjectخودتنظیمی تحصیلیfa_IR
dc.titleاثربخشی یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرجfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشگاه آزاداسلامی واحد امارات متحده عربی، دبی، امارات متحده عربی (مدیر مسئول) (f.shahrokhi@iau.ae)fa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاداسلامی واحد امارات متحده عربی، دبی، امارات متحده عربی. (mr_haghreza@yahoo.com)fa_IR
dc.contributor.departmentگروه روانشناسی سلامت، دانشکده علوم انسانی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، نجف آباد، ایران. (somayeh_2020m@yahoo.com)fa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت آموزشی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم تحقیقات، تهران، ایران. (bsh417@ymail.com)fa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue33
dc.citation.spage71
dc.citation.epage84


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد