نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفضلعلی زاده, رضاfa_IR
dc.contributor.authorآقازاده, احمدfa_IR
dc.contributor.authorاحقر, قدسیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:00:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:00:13Z
dc.date.available1399-07-09T01:00:13Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:00:13Z
dc.date.issued2012-05-21en_US
dc.date.issued1391-03-01fa_IR
dc.date.submitted2017-10-17en_US
dc.date.submitted1396-07-25fa_IR
dc.identifier.citationفضلعلی زاده, رضا, آقازاده, احمد, احقر, قدسی. (1391). بررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دوردر کشورهای انگلستان، هند و ایران. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 9(32), 28-48.fa_IR
dc.identifier.issn2676-3281
dc.identifier.issn2676-5179
dc.identifier.urihttp://jsr-e.khuisf.ac.ir/article_534221.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/190099
dc.description.abstractهدف این پژوهش شناسایی و مقایسه ویژگی‌های مؤسسات آموزش عالی از راه دور در کشورهای انگلستان هند و ایران است. در این پژوهش، شباهت‌ها و تفاوت‌های ویژگی‌های مؤسسات آموزش عالی از راه دور در کشورهای مذکور به منظور بهبود بخشیدن نظام آموزش از راه‌دوردر ایران بررسی و مقایسه شده است. بر این اساس نوع مطالعه این تحقیق تطبیقی ـتوصیفی و روش آن توصیفی تشریحی مبتنی بر تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای، مطابق روش و مراحل چهارگانه بردی است. مهمترین نتایج به دست آمده نشان داده است که استفاده از تجربیات کشورهای موفق و بومی سازی آن و ترسیم چشم انداز آموزش عالی از راه دور به دلیل بالا بردن قدرت انتخاب فراگیران، ارتقای جامعیت و ابتکار عمل و توان اثرگذاری نظام آموزش از راه دور در کشورمان به ضرورت رویکرد تلفیقی در تکنیک‌ها و روش‌های آموزش از راه دور و همچنین توجه به اصول و رویکردهای اساسی این نظام که دانشجو محوری و تأکید بر تفاوت‌های فردی در طراحی آموزشی دارد و عدم محدودیت زمان و مکان به ویژه زمانی که در اندیشه‌ استقرار نظام آموزش از راه دور در دانشگاه‌ها و آموزش عالی کشورمان هستیم، به کار آید.fa_IR
dc.format.extent1064
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران)fa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش در برنامه ریزی درسیfa_IR
dc.relation.ispartofResearch in Curriculum Planningen_US
dc.subjectآموزش از راه دورfa_IR
dc.subjectتطبیقfa_IR
dc.subjectموسسات آموزش عالیfa_IR
dc.subjectبرنامه درسیfa_IR
dc.titleبررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دوردر کشورهای انگلستان، هند و ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوبfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentپژوهشگاه تعلیم و تربیتfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue32
dc.citation.spage28
dc.citation.epage48


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد