دوره 1, شماره 16
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
جدول مقاله شماره 5 (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)
 
- 
میزان آگاهی و نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد تویسرکان نسبت به بیماری ایدز و عوامل مؤثر بر آن (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)چکیده بیماری ایدز یکی از بیماری های خطرناک و واگیردار است که در حال حاضر افراد زیادی را درگیر کرده است و 90 درصد آنها در جهان سوم ساکن هستند . در این پژوهش با توجه به شیوع بیشتر ایدز در جوانان و اعلام مجمع عمومی سازمان ...
 
- 
آسیبشناسی فرهنگی زنان (با تأکید بر تولیدات فرهنگی شبکههای مختلف تلویزیون ایران) از دیدگاه دانشجویان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان سال تحصیلی 86 ـ 1385 (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)چکیده این پژوهش با هدف شناسایی تأثیر تولیدات فرهنگی شبکههای مختلف تلویزیون ایران بر آسیبهای فرهنگی زنان از دیدگاه دانشجویان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در سال تحصیلی86 ـ 1385 اجرا گردید. به همین منظور از تعداد ...
 
- 
تجزیه و تحلیل SWOT کارکردهای دانشگاههای ایران در عصر تکنولوژی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)چکیده هدف این پژوهش تعیین تواناییها، ضعفها، فرصتها، تهدیدها و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با استفاده از الگوی تجزیه و تحلیل SWOT بوده است. بدین منظور از فرایند ارزیابی درونی و روش تحقیق پیمایشی استفاده شد. ...
 
- 
تعلیم و تربیت پسامدرن از دیدگاه جیرو (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)چکیده تعلیم و تربیت پسامدرن انعکاسی از نظریات پسامدرن در تعلیم و تربیت است. هنری جیرو متولد 1943یکی از نظریهپردازان معاصر تعلیم و تربیت پسامدرن است. این مقاله به بررسی دیدگاههای جیرو به صورت نظامدار میپردازد . وی ضمن ...
 
- 
روایی و اعتبار آزمون انگیزش پیشرفت هرمنس بر روی دانشآموزان دوره متوسطه استان گیلان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)چکیده پژوهش حاضر به بررسی روایی و اعتبار آزمون انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان دوره متوسطه استان گیلان میپردازد. به همین منظور تعداد 1530 نفر از دانشآموزان دوره متوسطه استان گیلان بهصورت نمونهگیری خوشهای چند ...
 
- 
اثر بخشی نسبی آموزشهای شناختی ـ رفتاری عزت نفس بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)چکیده این پژوهش از نوع پژوهشهای علّیـ مقایسهای و نیمهتجربی است که با هدف بررسی اثربخشی نسبی آموزشهای شناختیـ رفتاری عزتنفس بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر پایه سوم مقطع دبیرستان انجام شد. بدین منظور 40 نفر از ...
 



