دوره 1, شماره 16

 

ارسال های اخیر

  • جدول مقاله شماره 5 

    اکبری, بهمن (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)

  • میزان آگاهی و نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد تویسرکان نسبت به بیماری ایدز و عوامل مؤثر بر آن 

    قدسی, زهرا؛ گودرزی, سعید؛ مسگری, نسرین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)
    چکیده   بیماری ایدز یکی از بیماری های خطرناک و واگیردار است که در حال حاضر افراد زیادی را درگیر کرده است و 90 درصد آنها در جهان سوم ساکن هستند . در این پژوهش با توجه به شیوع بیشتر ایدز در جوانان و اعلام مجمع عمومی سازمان ...

  • آسیب‌شناسی فرهنگی زنان (با تأکید بر تولیدات فرهنگی شبکه‌های مختلف تلویزیون ایران) از دیدگاه دانشجویان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان سال تحصیلی 86 ـ 1385 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)
    چکیده   این پژوهش با هدف شناسایی تأثیر تولیدات فرهنگی شبکه‌های مختلف تلویزیون ایران بر آسیبهای فرهنگی زنان از دیدگاه دانشجویان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در سال تحصیلی86 ـ 1385 اجرا گردید. به همین منظور از تعداد ...

  • تجزیه و تحلیل SWOT کارکردهای دانشگاههای ایران در عصر تکنولوژی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)
    چکیده   هدف این پژوهش تعیین تواناییها، ضعف‌ها، فرصت‌ها، تهدیدها و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با استفاده از الگوی تجزیه و تحلیل SWOT بوده است. بدین منظور از فرایند ارزیابی درونی و روش تحقیق پیمایشی استفاده شد. ...

  • تعلیم و تربیت پسامدرن از دیدگاه جیرو 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)
    چکیده   تعلیم و تربیت پسامدرن انعکاسی از نظریات پسامدرن در تعلیم و تربیت است. هنری جیرو متولد 1943یکی از نظریه‌پردازان معاصر تعلیم و تربیت پسامدرن است. این مقاله به بررسی دیدگاههای جیرو به صورت نظام‌دار می‌پردازد . وی ضمن ...

  • روایی و اعتبار آزمون انگیزش پیشرفت هرمنس بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه استان گیلان 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)
    چکیده   پژوهش حاضر به بررسی روایی و اعتبار آزمون انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان دوره متوسطه استان گیلان می‌پردازد. به همین منظور تعداد 1530 نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه استان گیلان به‌صورت نمونه‌گیری خوشه‌ای چند ...

  • اثر بخشی نسبی آموزش‌های شناختی ـ رفتاری عزت ‌نفس بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-12-22)
    چکیده   این پژوهش از نوع پژوهش‌های علّی‌ـ مقایسه‌ای و نیمه‌تجربی است که با هدف بررسی اثربخشی نسبی آموزش‌های شناختی‌ـ رفتاری عزت‌نفس بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایه سوم مقطع دبیرستان انجام شد. بدین منظور 40 نفر از ...