مرور دوره 14, شماره 53 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
تاثیر درمان مبتنی بر رویکرد دلبستگی کودک محور بر علائم افسردگی و کیفیت دلبستگی پسران مقطع ابتدایی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2013-12-22)چکیده پژوهش حاضر با هدف اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد دلبستگی کودک محور بر کاهش علائم افسردگی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی انجام شده است. پژوهش از نوع شبه آزمایشی و با گروه آزمایش وکنترل است. جامعه آماری شامل کلیه پسران ...
 
- 
تأثیر معنادرمانی به شیوه گروهی بر افسردگی و امید در دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2013-12-22)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر معنادرمانی گروهی بر افسردگی و امید در دانشجویان اجرا شد. پژوهش، مطالعه نیمه تجربی، پیش آزمون- پس آزمون- پیگیری با گروه گواه و جامعه آماری شامل دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال ...
 
- 
رابطه فرهنگ سازمانی، هوش هیجانی و سرمایه روانشناختی با خودکارآمدی شغلی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان سازمان آب و برق خوزستان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2013-12-22)هدف از این پژوهش بررسی رابطه فرهنگ سازمانی، هوش هیجانی و سرمایه روانشناختی با خودکارآمدی شغلی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان سازمان آب و برق خوزستان بود. نمونه شامل 400 نفر از جامعه مذکور بود که به روش نمونه گیری تصادفی ...
 
- 
اثر بخشی آموزش شادمانی به روش شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی زناشویی مردان و زنان متأهل (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2013-12-22)هدف این پژوهش بررسی تاثیر آموزش شادمانی به روش شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی زناشویی مردان و زنان متاهل شهر اصفهان بود .روش پژوهش نیمه تجربی و از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری یژوهش مشتمل بر کلیه ...
 
- 
رابطه بین دینداری وحمایت اجتماعی با رضایت از زندگی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2013-12-22)هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین دینداری وحمایت اجتماعی با رضایت از زندگی در میان دانشجویان بود. نوع پژوهش، همبستگی بود. جامعه آماری کلیه دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد تهران واحد علوم و تحقیقات که در سال 1391 ...
 
- 
مقایسه پردازش هیجانی و ترس از ارزیابیهای مثبت و منفی در زنان دارای فوبی اجتماعی و زنان عادی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2013-12-22)هدف این پژوهش مقایسه پردازش هیجانی و ترس از ارزیابیهای مثبت - منفی در زنان دارای فوبی اجتماعی و زنان عادی بود. روش این مطالعه از نوع علی مقایسه ای بود. نمونه این پژهش 60 زن دارای فوبی اجتماعی و 60 زن عادی بود که با روش ...
 
- 
اثر بخشی آموزش گروهی انسانگرایی بر باورهای ارتباطی مردان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2013-12-22)هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش گروهی انسانگرایی بر باورهای ارتباطی مردان در سال 1391 انجام شد . طرح پژوهش حاضر از نوع نیمه تجربی به صورت طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل می باشد . نمونه پژوهش از مبان 114 متقاضی ...
 



