دوره 3, شماره 9
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
سبکهای مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژیهای سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-05-21)مطالعه حاضر با هدف شناسایی نقش سبکهای مدیریت تعارض سازمانی در اجرای موفقیت آمیز استراتژیهای سازمانی در صنایع پوشاک استان کردستان انجام شده است. در این مطالعه برای سنجش سبکهای مدیریت تعارض از سبکهای پنجگانه سلوکم و ...
-
راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-05-21)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطهی بین راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات است. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است و گردآوری دادهها با استفاده از دو پرسشنامهی هوش سازمانی (مدل آلبرخت) و لیب کوال صورت گرفته است. جامعهی پژوهش ...
-
تبیین و ارزیابی موقعیتیابی استراتژیک بنگاههای اقتصادی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-05-21)هدف مقاله، شناخت موقعیتیابی بنگاهها بر اساس خلق تفاوتهای فیزیکی، ادراکی و آمیخته بازاریابی است. جامعه آماری، شرکت نودر و نمونه آماری 86 نفر از بازاریابان و کارشناسان فروش آن است. ابزار جمعآوری دادهها، پرسشنامهی تبیین ...
-
هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-05-21)با وجود آنکه مفهوم هوش فرهنگی دارای اعتبار جهانی است، معیار سنجش هوش فرهنگی میتواند در هر بافتی متفاوت باشد. از این رو جنبههای مختلف هوش فرهنگی، که توانایی اداره موقعیتهای متنوع فرهنگی را ارزیابی ...



