دوره 5, شماره 17
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نیروهای رقابتی و کاربرد دانش برای بهبود عملکرد زنجیرة تأمین
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)هدف این تحقیق بررسی تاثیر نیروهای رقابتی پورتر بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیرة تأمین است. جامعة آماری این تحقیق، صنعت لوازم خانگی است و مدیران و کارشناسان خبرة هولدینگ پارسخزر، پاسخدهندگان پرسشنامة تحقیق را تشکیل ...
-
تأثیر تبلیغات توصیهای و واکنشهای مشتریان
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)هدف این پژوهش بررسی تأثیر تبلیغات توصیهای منفی بر واکنشهای مشتریان با نقش تعدیلگر قدرت پیوند است. پرسشنامه تحقیق بهصورت اینترنتی در میان 268 نفر از کاربران اپراتورهای تلفن همراه توزیع گردید. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ...
-
سنجش عملکرد مدیریت در کتابخانههای دانشگاههای دولتی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)هدف پژوهش حاضر تعیین و تحلیل وضعیت عملکرد مدیریت در کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر تهران بر اساس مدل تعالی سازمانی (EFQM) است. روش بهکار رفته در این پژوهش پیمایشی میباشد و برای گردآوری دادهها، پرسشنامه 72 سوالی ...
-
ارزیابی وضعیت توسعة صنعتی استانهای کشور
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)در این تحقیق سعی شده موانع توسعة صنعت استانها شناسایی و به رتبهبندی موانع پرداخته و سپس راهکارهای توسعة صنعت در استان سیستان و بلوچستان بیان گردد. جامعة آماری پژوهش حاضر شامل کلیة برنامهریزان و مدیران واحدهای صنعتی و ...
-
تبیین مهارتهای کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)هدف تحقیق حاضر، ارائة چارچوبی برای تبیین رابطه میان "مهارتهای کارآفرینی سازمان" و "موقعیتیابی راهبردی" است. ابزار گردآوری دادهها، چهار "پرسشنامۀ بسته" است. حجم نمونه، 80 شعبه بانک ملی ایران 96 مشتری در شهر تهران است. ...
-
تبیین الگوی توسعة شایستگیهای برند شخصی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)پژوهش حاضر در پی آن است تا تأثیر مؤلفههای مؤثر بر برند شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی را در قالب مؤلفههای فرهنگی، اجتماعی و تخصصی بررسی نماید. دادههای تحقیق از 94 نفر از افراد صاحب برند در کشور در سال 1392، ازطریق ...



