دوره 5, شماره 17

 

ارسال های اخیر

  • نیروهای رقابتی و کاربرد دانش برای بهبود عملکرد زنجیرة تأمین 

    شاهرودی, کامبیز؛ بابایی قاسم‌آبادی, فاضله (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)
    هدف این تحقیق بررسی تاثیر نیروهای رقابتی پورتر بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیرة تأمین است. جامعة آماری این تحقیق، صنعت لوازم خانگی است و مدیران و کارشناسان خبرة هولدینگ پارس­‌خزر، پاسخ‌دهندگان پرسشنامة تحقیق را تشکیل ...

  • تأثیر تبلیغات توصیه‌ای و واکنش‌های مشتریان 

    رحیم‌نیا, فریبرز؛ زینوند لرستانی, حنظله؛ یاراحمدی, علی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)
    هدف این پژوهش بررسی تأثیر تبلیغات توصیه­ای منفی بر واکنش‌های مشتریان با نقش تعدیل‌گر قدرت پیوند است. پرسشنامه تحقیق به­صورت اینترنتی در میان 268 نفر از کاربران اپراتورهای تلفن همراه توزیع گردید. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ...

  • سنجش عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی 

    علیقلی زاده, مجید؛ اکبری, محمد؛ زندیان, فاطمه؛ حسن زاده, محمد (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)
    هدف‌ پژوهش حاضر تعیین و تحلیل وضعیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر تهران بر اساس مدل تعالی سازمانی (EFQM) است. روش به­‌کار رفته در این پژوهش پیمایشی می‌باشد و برای گردآوری داده‌ها، پرسشنامه‌‌ 72 سوالی ...

  • ارزیابی وضعیت توسعة صنعتی استان‌های کشور 

    شهرکی, علیرضا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)
    در این تحقیق سعی شده موانع توسعة صنعت استان­ها شناسایی و به رتبه‌بندی موانع پرداخته و سپس راهکارهای توسعة صنعت در استان سیستان و بلوچستان بیان گردد. جامعة آماری پژوهش حاضر شامل کلیة برنامه­ریزان و مدیران واحدهای صنعتی و ...

  • تبیین مهارت‌های کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی 

    حمیدی‌زاده, محمدرضا؛ عالم تبریز, اکبر؛ نیلچیان, مژده (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)
    هدف تحقیق حاضر، ارائة چارچوبی برای تبیین رابطه میان "مهارت­های کارآفرینی سازمان" و "موقعیت‌یابی راهبردی" است. ابزار گردآوری داده‌­ها، چهار "پرسشنامۀ بسته" است. حجم نمونه، 80 شعبه بانک ملی ایران 96 مشتری در شهر تهران است. ...

  • تبیین الگوی توسعة شایستگی‌های برند شخصی 

    حسینی, سید محمود؛ دری, بهروز؛ قوچانی, فرخ؛ هادیزاده مقدم, اکرم؛ صائمیان, صدیقه (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-05-22)
    پژوهش حاضر در پی آن است تا تأثیر مؤلفه‌­های مؤثر بر برند شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی را در قالب مؤلفه­‌های فرهنگی، اجتماعی و تخصصی بررسی نماید. داده‌­های تحقیق از 94 نفر از افراد صاحب برند در کشور در سال 1392، ازطریق ...