مرور دوره 11, شماره 1 بر اساس موضوع "روش سخنرانی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مقایسه تأثیر نمایش فیلمهای تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-12-21)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر نمایش فیلمهای تاریخی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ انجام گرفته است. روش پژوهش شبهآزمایشی است که در اجرای آن از طرح پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل استفاده شد. شرکتکنندگان پژوهش شامل 60 نفر ...



