مرور دوره 11, شماره 1 بر اساس موضوع "روش سخنرانی"

  • مقایسه تأثیر نمایش فیلم‌های تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ 

    حسنی جعفری, فتانه؛ ضرابیان, فروزان؛ عباسی, ابوالفضل (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-12-21)
    این پژوهش با هدف بررسی تأثیر نمایش فیلم‌های تاریخی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ انجام ‌گرفته است. روش پژوهش شبه­آزمایشی است که در اجرای آن از طرح پیش­آزمون-پس­آزمون با گروه کنترل استفاده شد. شرکت‌کنندگان پژوهش شامل 60  نفر ...