نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمستور, هانیهfa_IR
dc.contributor.authorنیلی, محمد رضاfa_IR
dc.contributor.authorمقدسین, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:45:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:45:31Z
dc.date.available1399-07-09T00:45:31Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:45:31Z
dc.date.issued2017-05-22en_US
dc.date.issued1396-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-06-03en_US
dc.date.submitted1394-03-13fa_IR
dc.identifier.citationمستور, هانیه, نیلی, محمد رضا, مقدسین, مریم. (1396). تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی. فناوری آموزش و یادگیری, 3(11), 1-16. doi: 10.22054/jti.2020.3214.1068fa_IR
dc.identifier.issn2476-3861
dc.identifier.issn2476-4256
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jti.2020.3214.1068
dc.identifier.urihttp://jti.atu.ac.ir/article_10686.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/184826
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر برگزاری آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و آموزش به روش سنتی (سخنرانی) بر انگیزش تحصیلی دانش‏آموزان در درس فیزیک و آزمایشگاه بود. نمونه پژوهش از میان دانش‏آموزان دختر رشته ریاضی و فیزیک سال سوم مقطع دبیرستان انتخاب و محتوای درسی الکتریسیته در نظر گرفته شده است. نمونه موردنظر از طریق نمونه‏گیری تصادفی انتخاب و شامل 45 نفر بودند که در قالب سه گروه موردبررسی قرار گرفتند. طرح پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی بود. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه SMQ بوده است. نتایج به‌دست‌آمده از تحلیل نشان داد که بین سه گروه در مؤلفه‏های انگیزش تفاوت معناداری وجود دارد و میانگین اغلب مؤلفه‏های انگیزش در گروه آزمایشگاه مجازی بیشتر از دو گروه آزمایشگاه واقعی و آموزش به روش سنتی است.fa_IR
dc.format.extent491
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofفناوری آموزش و یادگیریfa_IR
dc.relation.ispartofTechnology of Instruction and Learningen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jti.2020.3214.1068
dc.subjectانگیزشfa_IR
dc.subjectآزمایشگاه مجازیfa_IR
dc.subjectآزمایشگاه واقعیfa_IR
dc.subjectشبیه‏سازی کامپیوتریfa_IR
dc.titleتاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه آموزش پزشکی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی،تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه روانشناسی بالینی، ، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue11
dc.citation.spage1
dc.citation.epage16


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد