مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
ارائه ضریب شبه استاتیک سیستم مرکب سری جهت پایدارسازی ترانشه خاکی خطوط حمل و نقل بر اساس سطوح عملکرد لرزه ای (دانشگاه سمنانSemnan University, 2015-06-22)در این تحقیق، در راستای اصلاح روش شبه استاتیک بر مبنای عملکرد لرزهایِ سیستم مرکب سری به عنوان یک سیستم نوظهور، سعی شده تا ضریب شبه استاتیک به عنوان تابعی از پارامترهای اصلی زلزله نظیر پریود غالب، شتاب بیشینه و سرعت مطلق ...
 
- 
ارائه مدل شیارشدگی مخلوط های آسفالتی با استفاده از نتایج آزمایش مقاومت کششی غیرمستقیم و پارامترهای مارشال (دانشگاه سمنانSemnan University, 2015-06-22)شیارشدگی یکی از مهم ترین انواع خرابی های روسازی انعطافپذیر است که سالیانه بخش عمده ای از هزینه های تعمیر و نگهداری راهها، صرف ترمیم آن میگردد. افزایش میزان تغییر شکلهای ماندگار که خود منجر به افزایش عمق شیار می ...
 
- 
ارزیابی روسازی بتنی متخلخل سازگار با محیطزیست با استفاده از خاکستر پوسته برنج (دانشگاه سمنانSemnan University, 2015-06-22)بتن متخلخل نوع خاصی از بتن با تخلخل بالاست که سازگار با محیطزیست بوده و از آن به عنوان رویه در روسازیهای با حجم ترافیک کم استفاده میشود. به دلیل حفرههای موجود در این نوع روسازی، حجم رواناب در سطح راه کاهش یافته و همچنین ...
 
- 
ارزیابی عددی تأثیر خرده شیشه ضایعاتی بر عملکرد مخلوط های آسفالتی (دانشگاه سمنانSemnan University, 2015-06-22)همه ساله بخش عظیمی از بودجه کشورهای مختلف صرف مرمت و بازسازی روسازی راه ها و فرودگاه ها می گردد. مقاومت کم روسازی ها در برابر بارهای دینامیک و عمر کوتاه سرویس دهی آن ها از عمده ترین مشکلات موجود در حفاظت و نگهداری ...
 
- 
ارزیابی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای حاوی افزودنی های خرده لاستیک و شیشه (دانشگاه سمنانSemnan University, 2015-06-22)انباشت روزافزون مواد زائد حاصل از تولیدات کارخانجات صنعتی و زندگی روزمره به یکی از معضلات اساسی در شهرهای بزرگ تبدیل شده است. از جمله راه حل هایی که برای این مشکل اندیشیده شده است، استفاده از این مواد در زیرساخت های راه ...
 



