نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکاظمی, زینبfa_IR
dc.contributor.authorنشاط دوست, حمید طاهرfa_IR
dc.contributor.authorکجباف, محمدباقرfa_IR
dc.contributor.authorعابدی, احمدfa_IR
dc.contributor.authorآقا محمدی, سمیهfa_IR
dc.contributor.authorصادقی, سعیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:31:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:31:55Z
dc.date.available1399-07-09T00:31:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:31:55Z
dc.date.issued2012-09-22en_US
dc.date.issued1391-07-01fa_IR
dc.date.submitted2006-09-06en_US
dc.date.submitted1385-06-15fa_IR
dc.identifier.citationکاظمی, زینب, نشاط دوست, حمید طاهر, کجباف, محمدباقر, عابدی, احمد, آقا محمدی, سمیه, صادقی, سعید. (1391). اثربخشی آموزش تحلیل رفتار متقابل بر صمیمیت اجتماعی دختران فراری (شهر اصفهان: یک پژوهش مورد – منفرد). مطالعات اجتماعی روان شناختی زنان, 10(3), 139-162. doi: 10.22051/jwsps.2012.1422fa_IR
dc.identifier.issn2538-2926
dc.identifier.issn2538-2934
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22051/jwsps.2012.1422
dc.identifier.urihttps://jwsps.alzahra.ac.ir/article_1422.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/179621
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر افزایش صمیمیت اجتماعی دختران فراری انجام شد. در این پژوهش از طرح خط پایه چندگانه با ورود پلکانی به درمان استفاده شد. به منظور اندازه گیری میزان صمیمیت اجتماعی، آزمون صمیمیت اجتماعی میلر به کار برده شد. آزمودنی های پژوهش، 3 دختر فراری مرکز ارشاد شهر اصفهان بودند که به تصادف از میان کسانی انتخاب شدند که نمره صمیمیت اجتماعی پایینی داشتند. تحلیل داده ها با استفاده از ترسیم نمودار روند و تعیین اندازه اثر با استفاده از تحلیل درون موقعیتی، بین موقعیتی و موقعیت های مشابه انجام شد. نتایج تحلیل درون موقعیتی و بین موقعیتی نمودار داده ها حاکی از تفاوت معنادار بین موقعیت مداخله و خط پایه هر سه آزمودنی بود (با 100% PND برای آزمودنی 3 و 75% برای آزمودنی 1 و 2). همچنین در موقعیت پیگیری عملکرد هر 3 آزمودنی حفظ شده بود. بنابراین، آموزش تحلیل رفتار متقابل می تواند با بهبود مهارت های ارتباطی، صمیمیت اجتماعی را افزایش دهد.fa_IR
dc.format.extent648
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه الزهراfa_IR
dc.publisherAlzahra Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات اجتماعی روان شناختی زنانfa_IR
dc.relation.ispartofWomen's Studies Sociological and Psychologicalen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22051/jwsps.2012.1422
dc.subjectصمیمیت اجتماعیfa_IR
dc.subjectآموزش تحلیل رفتار متقابلfa_IR
dc.subjectدختر فراریfa_IR
dc.subjectپژوهش موردfa_IR
dc.subjectمنفردfa_IR
dc.titleاثربخشی آموزش تحلیل رفتار متقابل بر صمیمیت اجتماعی دختران فراری (شهر اصفهان: یک پژوهش مورد – منفرد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد روان شناسی، دانشگاه اصفهان.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه روان شناسی، دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه روان شناسی، دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه روان شناسی، دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد روان شناسی، دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentمعاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان اصفهانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue3
dc.citation.spage139
dc.citation.epage162


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد