• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی خراسان رضوی
    • دوره 11, شماره 45
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی خراسان رضوی
    • دوره 11, شماره 45
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تبیین و بررسی میزان تاثیر ارزش های اخلاقی در رابطه با تکریم ارباب رجوع در سازمان ناجا ( نمونه موردی فا.شهرستان درگز)

    (ندگان)پدیدآور
    قاجاری, حسینمقدسی, مریمدادگر, معصومه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    493.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    اخلاقیات وآداب اجتماعی به عنوان منشور اخلاقی وتکریم ارباب رجوع وتأمین رضایت آنها از اولویت های توسعه ارزشهای اخلاقی یک سازمان است .اعمال صحیح ارزشهای اخلاقی ورضایت ارباب رجوع درسازمان ناجا نه تنها نتایج مستقیم ودرونی سازمانی خوبی از جمله افزایش وبهره وری وتقویت وجدان کاری ونهادینه کردن ارزشهای اخلاقی رابه دنبال دارد نوشتار حاضر درپی آن است تا بامطالعه وبررسی مدیریت اخلاقی ورضایت عامه مردم درسازمان ناجا که امری ضروری استب پرداخته وباارائه نتایج ویافته های پژوهش وارائه راهکارها وپیشنهادات درحفظ وتعالی مستمر روحیه ،حس نوع دوستی ،منزلت کارکنان سازمان واولویت بندی ارزشها وارائه رویکرد برنامه ای روشهای حل معضلات اخلاقی امید است گامی کلیدی دراشاعه وترویج ارزشهای والای اخلاق فردی وتحول فرهنگی سازمان برداشته شود .درپژوهش روش تدوین وگردآوری اطلاعات روش توصیفی-تحلیلی وبا استنادبه آثار منتشره از سوی نویسندگان مقالات ، روش کتاب خانه ای مراجعه به سایتهای اینترتی وبرای تجزیه و تحلیل داده ها از طریق پرسش نامه و وارد کرد داده ها در نرم افزار spssو روش های آماری آزمون میانگین و به منظور ارزیابی هم بستگی متغییرها در دو بخش پرسش نامه از ضریب همبستگی پیرسون بهره گیری نموده با توجه به نتایج به دست آمده از آزمودنی ها اعمال صحیح مدیریت ارزش های اخلاقی در سازمان و توجه به وقت ،هزینه و انرژی مردم به طور مثبتی بر عدالت و رفتار منصفانه وحس نوع دوستی کارکنان سازمان تأثیر می گذارد .
    کلید واژگان
    اخلاق
    رفتار سازمانی
    تکریم ارباب رجوع

    شماره نشریه
    45
    تاریخ نشر
    2019-11-22
    1398-09-01
    ناشر
    فرماندهی استان خراسان رضوی/ دفتر تحقیقات کاربردی
    سازمان پدید آورنده
    کاردانی مدیریت انتظامی
    کارشناس ارشد
    کارشناس

    شاپا
    9015941
    URI
    http://khorasan.jrl.police.ir/article_92551.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/178798

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب