• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی خراسان رضوی
    • دوره 10, شماره 39
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی خراسان رضوی
    • دوره 10, شماره 39
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی اثربخشی آموزش‌های عملی دانشجویان دافوس بر عملکرد مدیریتی آنان (موردمطالعه: دوره 21 دافوس)

    (ندگان)پدیدآور
    دادرس, محمود
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    519.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    درجهان معاصر، سازمان‌ها و موسسات رکن اصلی جوامع هستند و شرایط مختلف زمانی و مکانی و نیز نیازهای گوناگون انسانها باعث ظهور وگسترش روزافزون سازمان‌ها و موسسات مختلف شده‌اند. سازمان‌ها برای حفظ بقاء و پیشرفت به بهبود مستمر عملکرد خود نیاز دارند و منابع انسانی، سرمایه‌های بنیادی سازمان‌ها و منشاء هرگونه تحول و نوآوری در آنها تلقی می‌شوند. بدیهی است که سازمان هنگامی می‌تواند دربه انجام رساندن ماموریت‌ها ورسیدن به اهداف خود موفق گردد که مدیرانی توانمند وکارآمد زمام امور را به دست داشته باشند. این مطالعه اثربخشیآموزش‌های عملی دانشجویان دافوس بر دانش حرفه‌ای، بینش حرفه‌ای و مهارت حرفه‌ای آنان را مورد بررسی قرارداده ونتیجه این فرایند را به صورت علمی برعملکرد مدیریتی دانش آموختگان مورد سنجش قرار می دهد. جامعه آماری شامل 96 نفر از دانشجویان دوره 21 دافوس بوده که پس از گذراندن آموزش های نظری وتئوری خود در دانشکده دافوس درمهرماه و بهمن ماه سال 1393جهت سپری نمودن آموزش های عملی وکاردرعرصه وادامه خدمت خود تواما" به رده های تابعه ناجا در سراسر کشور اعزام ودرحال حاضردر مشاغل فرماندهی ومدیریتی لایه اول و دوم ناجا عهده دار مسئولیت می باشند. داده های اولیه توسط دو پرسشنامه جداگانه («ویژه دانش آموختگان» و«ویژه فرماندهان و مسئولان مستقیم دانش آموختگان») جمع آوری وضمن اخذ اطلاعات حاصل از اجرای پرسشنامه ها اثربخشی آموزش های عملی دانشکده دافوس را ازمنظرکلیه دانشجویان دوره21 دافوس دانشگاه علوم انتظامی و فرماندهان ومدیران بلافصل آنان به داده های عددی تبدیل و با استفاده از بسته نرم افزار آماری SPSS و آزمون T مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است، مدل مفهومی پژوهش در حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری مورد بررسی قرار گرفت. نتایج بدست آمده با تأیید فرضیه های پژوهش تأثیرمعنی داری آموزش ها را بر عملکرد مدیریتی دانش آموختگان ازمنظر آنان وفرماندهان ومدیران مستقیم شان به تفکیک نشان می دهد.
    کلید واژگان
    دافوس

    شماره نشریه
    39
    تاریخ نشر
    2018-03-21
    1397-01-01
    ناشر
    فرماندهی استان خراسان رضوی/ دفتر تحقیقات کاربردی

    شاپا
    9015941
    URI
    http://khorasan.jrl.police.ir/article_19455.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/178759

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب