نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسرتیپی, وحیدfa_IR
dc.contributor.authorصفانیا, علی محمدfa_IR
dc.contributor.authorنوبخت رمضانی, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:29:17Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:29:17Z
dc.date.available1399-07-09T00:29:17Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:29:17Z
dc.date.issued2019-02-20en_US
dc.date.issued1397-12-01fa_IR
dc.date.submitted2018-08-07en_US
dc.date.submitted1397-05-16fa_IR
dc.identifier.citationسرتیپی, وحید, صفانیا, علی محمد, نوبخت رمضانی, زهرا. (1397). روابط ساختاری هویت برند با رضایتمندی و وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریز. فصلنامه علوم ورزش, 10(32), 65-71.fa_IR
dc.identifier.issn4267-8002
dc.identifier.urihttp://ssqj.kiau.ac.ir/article_666050.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/178602
dc.description.abstractهدف از انجام تحقیق بررسی روابط ساختاری هویت برند با رضایتمندی و وفاداری تماشاگران فوتبال شهر تبریز بود. این تحقیق از نظر هدف، از نوع تحقیقات بنیادی و به لحاظ گردآوری داده ها، توصیفی از نوع همبستگی بود و جامعه مورد مطالعه در این پژوهش کلیه تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در سال 1396 بودند. به منظور جمع آوری داده‌ها و اندازه‌گیری متغیرها از پرسشنامه های هویت برند (باتاچاریا و سِن،2003)، رضایتمندی مصرف کننده (ماتیلا و همکاران، 2011) و پرسشنامه وفاداری مصرف کننده(چاولدهوری و هولبرگ، 2001) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش‌های آمار توصیفی و تحلیل عاملی تأییدی و برای ارائه مدل، تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 20 و lisrel 8.8 استفاده شد. یافته‌های تحقیق نشان داد که بین هویت برند با وفاداری رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. سایر تحلیل ها نشان داد که ارتباط بین هویت برند با رضایتمندی مشتریان مثبت و معنی دار بود. به طور کلی می توان گفت که اصالت برند نقش بسزایی در وفاداری و رضایتمندی مشتریان دارد.fa_IR
dc.format.extent684
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد کرجfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علوم ورزشfa_IR
dc.subjectواژه های کلیدی: هویت برندfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectرضایتمندیfa_IR
dc.subjectوفاداری مصرف کنندگانfa_IR
dc.titleروابط ساختاری هویت برند با رضایتمندی و وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریزfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.department1- دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی گروه تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم وتحقیقات تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوینfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue32
dc.citation.spage65
dc.citation.epage71


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد