تبیین نقش شاخص های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان آذربایجان غربی
(ندگان)پدیدآور
صیادی, محمد امینمحمدی, میترابهرامی, سورانمحرم زاده, مهردادنوع مدرک
Textعلمی پژوهشی
زبان مدرک
فارسیکلید واژگان
گردشگریبازاریابی
گردشگری ورزشی
بازاریابی گردشگری ورزشی
شماره نشریه
18تاریخ نشر
2015-08-231394-06-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرجسازمان پدید آورنده
کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه ارومیهکارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تبریز
دانشیار دانشگاه ارومیه




