نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصحرائی, رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:18:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:18:10Z
dc.date.available1399-07-09T00:18:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:18:10Z
dc.date.issued2001-02-19en_US
dc.date.issued1379-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-11-29en_US
dc.date.submitted1395-09-09fa_IR
dc.identifier.citationصحرائی, رضا. (1379). بررسی مهارت خواندن و اهمیت آن در آموزش زبان خارجی. متن پژوهی ادبی, 5(14), 13-35. doi: 10.22054/ltr.2001.6232fa_IR
dc.identifier.issn1735-1170
dc.identifier.issn2476-6186
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/ltr.2001.6232
dc.identifier.urihttp://ltr.atu.ac.ir/article_6232.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/174329
dc.description.abstractاهمیت مهارت خواندن در بین دیگر مهارت های یادگیری زبان خارجی تا حدی است که بسیاری از صاحب نظران هدف اصلی آموزش زبان خارجی و زبان دوم را کسب این مهارت عنوان کرده اند همین اهمیت وافر و شایان توجه نگارنده را بر آن داشت تا به تحقیقی پیرامون این مهارت بپردازد. در این تحقیق، (هدف خواندن، بلند خوانی یا ایجاد ارتباط بین نماد نوشتاری و صوت اهمیت مهارت خواندن، انواع خواندن، چگونگی فراگیری مهارت خواندن فعالیت های پیش از خواندن، خواندن فعالیت های پس از خواندن به بحث گذارده شده است و در خلال مباحث دیدگاه صاحب نظران و زبان شناسان نیز متناسب با بحث مورد نظر آورده شده استfa_IR
dc.format.extent4317
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمتن پژوهی ادبیfa_IR
dc.relation.ispartofLiterary Text Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/ltr.2001.6232
dc.subjectمهارت خواندنfa_IR
dc.subjectزبان خارجیfa_IR
dc.subjectآموزشfa_IR
dc.titleبررسی مهارت خواندن و اهمیت آن در آموزش زبان خارجیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.department.fa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue14
dc.citation.spage13
dc.citation.epage35


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد