دوره 16, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
مطالعه عددی تاثیر اندازه ذرات و طول بستر کاتالیستی بر نیروی پیشران و ضربه ویژه یک رانشگر تکپیشرانه (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-03-20)رانشگرهای تکپیشرانه با توجه به سادگی ساختمان و قابلیت اطمینان بالایی که دارند، بهطور گسترده در ماهوارهها مورد استفاده قرار میگیرند. یک رانشگر تکپیشرانه از سه بخش انژکتور، محفظه تجزیه و نازل تشکیل شده است. پیشرانه ...
 
- 
یک شیر بازشونده سریع جدید برای لوله شوک بدون دیافراگم (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-03-20)در این مقاله به بررسی یک نوع لوله شوک بدون دیافراگم که مجهز به شیری با طراحی ابتکاری و جدید میباشد، پرداخته شده است. این لوله شوک قادر است، موج شوک مسطح در دریون خود که نسبت طول به قطر آن 6/41 میباشد، تولید کند. لوله ...
 
- 
مطالعه پارامترهای عملکردی موتور پرخورانی شده هوایی در ارتفاع با استفاده از مدل یک بعدی (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-03-20)مدلسازی یک بعدی موتورهای پیستونی هوایی، یکی از روش های مطالعه رفتار و عملکرد آنها در شرایط محیطی مختلف میباشد. در این تحقیق به موضوع مدلسازی یک بعدی موتور روتکس 914 بهعنوان یک موتور توربوشارژدار بنزینی هوایی و نیز ...
 
- 
طراحی کنترلکننده مود لغزشی با پارامترهای بهینه برای هدایت سهبعدی موشک با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونی (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-03-20)در این مقاله به طراحی قانون هدایت ناوبری مبتنی بر کنترل مود لغزشی با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونی برای ردیابی هدف دارای مانور در فضای سهبعدی پرداخته شده است. علیرغم کارایی بالای قوانین هدایت کلاسیک در ردیابی هدف ...
 
- 
ارتعاشات آزاد و اجباری تیر چرخان از جنس FGMبا لایه پیزوالکتریک با استفاده از تئوری برشی مرتبه اول (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-03-20)در این مقاله، ارتعاشات آزاد و اجباری تیر چرخان از جنس FGM با لایه پیزوالکتریک با شرایط مرزی یکسرگیردار و بر اساس تئوری تغییر شکل برشی مرتبه اول مورد بررسی قرار گرفته است. با محاسبه انرژیهای جنبشی و پتانسیل سازه و به کار ...
 
- 
تحلیل و مطالعه تجربی نوسانات فشار در محفظه احتراق یک موتور سوخت جامد آزمایشگاهی (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-03-20)هدف این پژوهش شناسایی فشار نوسانی در یک موتور سوخت جامد در مقیاس واقعی میباشد. به اینمنظور ابتدا اندازهگیری فشار نوسانی در یک موتور سوخت جامد در ابعاد آزمایشگاهی انجام شده و دستگاه دادهبرداری در این موتور آزمایش شده ...
 



